Hva har skjedd siden jeg postet de 5 siste postene og litt om framtiden

Gjesteblogger: Kommer.  Helt sikkert.  Jeg hadde visst bare foregrepet begivenhetenes gang litt.

Bøker: Jeg er fortsatt ikke ferdig med boka i 123-memet.  Adjektivoverdose.  Egentlig leser jeg Vindens skygge nå, som virkelig kan anbefales, men jeg klarer for mitt liv ikke å finne den igjen.  Den er søkk borte.

Sjokoladen: Som nevnt i kommentarfeltet prøvde jeg å fiske fram sjokoladen med den lange linjalen min, noe som førte til at jeg misten linjalen også bak skapet.  Dagen etter lå linjalen og sjokoladePAPIRET på pulten min.  Sjokoladen er borte.  Jeg har verdens ondeste kollega.  Heldigvis har jeg en snill kollega også.  Han er snekker, og har lovet å lage en lang pinne til meg, om det skulle skje noe lignende på et senere tidspunkt.

Bil og Grand Prix: Jeg hører nå på Grand Prix CD i bilen.  Ellers lite nytt der i gården.

Neste uke: Har jeg ferie.  Jeg tenkte jeg skulle kjøre litt youtubeposting mens jeg var borte, hvis jeg får til dette med tidsstempling.

, , ,

  1. #1 by Frøken Skavlan on 30 mai 2008 - 1:20 pm

    Slemme, slemme, SLEMME kollega!
    Fysj.

    (Men jeg fniser litt også, merker jeg. Dette bør bli kontorkrig?)

  2. #2 by Kristin on 30 mai 2008 - 3:56 pm

    Jeg er blant dem som har din blogg som RSS-feed (eller-hva-det-nå-heter) – og jeg MÅ bare få skrevet dette: Jeg humrer stadig for meg selv når jeg leser bloggen din, og jeg liker tanken på at det er flere av oss med et (åpenbart) rikt indre sjelsliv og lystig sinn 🙂

    Happy friday!

  3. #3 by Sonja Dadam on 30 mai 2008 - 11:55 pm

    Frøken Skavlan: Nå skal jeg bort en uke, så jeg turte ikke starte noe, av frykt for hvordan kontoret mitt vil se ut når jeg kommer tilbake.

    Kristin: Åh! Tusen takk. Jeg ble så glad nå.

Legg igjen en kommentar

