Sviktet?

Noen har googlet
date + «tar ikke telefonen»
og kommet til bloggen min.

Veldig trist søkestreng.

,

  1. #1 by Håkon on 10 august 2008 - 1:43 pm

    Men er det den forsmådde som har søkt, eller er det den som ikke tar telefonen?

  2. #2 by Henrik on 10 august 2008 - 2:29 pm

    Jeg syns du bruker alt for mye tid på å sjekke hvem som har googlet på hva og havnet hos deg 😛

  3. #3 by Sonja Dadam on 11 august 2008 - 4:16 pm

    Håkon: Jeg vet ikke. Det er det som er litt fint, man aner ingenting om bakgrunnen til søkestrengen (jeg var forresten på Prinsesse for en dag utstillingen i helga. Den svarte til forventningene)

    Henrik: Jeg vet. Jeg er nesten sykelig opptatt av statestikken til bloggen min. Men jeg aner ikke hvem som googler, da.

Legg igjen en kommentar

