Ting som irriterer meg:

1.  Når folk uttaler seg bastant om ting de ikke har noen forutsetning for å vite noe som helst om:

HUN:  Hei Sonja, har du malt?

JEG: Hva? Nei.

HUN: Jo, jeg ser du har fått maling i håret.

JEG:  Åh.  Nei, det er ikke maling…

HUN(avbryter): Joda, du har en hvit stripe i håret.

JEG: Nei…

HUN(avbryter igjen): Jo, jeg ser den jo.

JEG:  DET ER ET STYLINGPRODUKT! DEN BLIR SÅNN NÅR JEG IKKE FORDELER DEN SKIKKELIG.  SLUTT Å INSISTERE PÅ AT JEG HAR MALT!!!!

…og så blir jeg liksom hun rare, teite.

  1. #1 by annikken on 16 august 2008 - 9:11 pm

    Også hjelper det heller ikke at hun påpekte noe som du ikke var så happy med i utgangspunktet…

    Arg! Hør på hva jeg sier da!

    Jeg hadde også blitt teit i den situasjonen.

  2. #2 by Sonja Dadam on 17 august 2008 - 4:49 pm

    annikken: Det er godt å høre. Jeg lar ofte ting gå alt for langt, før jeg sier fra, og da må jeg si ifra så veldig. Det er litt dumt.

Legg igjen en kommentar

