Jeg har giftet meg!

Jeg våknet i går tørr i munnen og med en lett hodepine, etter å ha stavret meg ut av senga og inn på sofaen gikk jeg gjennom veska og der fant jeg den:  Gifteringen.  Sakte seg minnene fra kvelden før seg på.  Hans hånd i min, hans øyne i mine, og stemmen som erklærte oss som rette ektefolk.  Man trenger tydeligvis ikke å ha vært i Vegas for å bli viet i fylla. Jeg har alltid synes han er en trivelig kar, men han er neppe mannen i mitt liv.  Dessuten stakk han rett etter at vielsesseremonien (men ikke før han hadde funnet en giftering og levert den til meg.  Jeg får den ikke på fingeren, jeg tror jeg hadde klart å hekte den på leppa, men jeg ville ikke ha den i munnen, så jeg hang den til slutt på øret.  Etter en stund gjorde det vondt, og den endte kvelden i veska) var ferdig (muligens skremt av at jeg var så innstilt på å ta et giftemål på et nachspiel på en buss hjem fra fest i fullt alvor.  Men hvem kan klandre meg?  Det kan være eneste gangen jeg opplever dette.)

Jeg er den lykkeligste kvinnen i hele verden.

  1. #1 by Laila on 31 august 2008 - 11:46 am

    Ja, nå er det ingen vei tilbake! Gjort er gjort, og spist er spist. Måtte dere leve lykkelig…
    Fin ring (litt original, kanskje)! :-p

  2. #2 by SerendipityCat on 31 august 2008 - 11:36 pm

    Det var tydelig en bra fest 😀
    Gratulerer da!! Hvordan tror du det nye samlivet blir?

  3. #3 by Stine on 1 september 2008 - 12:13 am

    Jeg er stolt over å være den tredje til å gratulere deg med den store begivenheten. Selv er jeg like nært giftemål som jeg er å utvikle det inverterte fuktekammeret. Men det blir! *krysse fingrene*

  4. #4 by Sonja Dadam on 1 september 2008 - 1:38 pm

    Takk for gratulasjoner. Livet i ekteskapet er skuffende lik singellivet, og jeg har ikke sett snurten av ektemannen min siden fredag. Skuffende dette her. Men på den andre siden så går jeg tydeligvis ikke glipp av noe ved å være singel heller, så jeg kommer nok til å be om skilsmisse neste gang jeg ser ham. Ringen beholder jeg, da.

  5. #5 by tina on 2 september 2008 - 9:45 pm

    grattis!
    men hva i alle dager er det bilde av?

  6. #6 by Sonja Dadam on 4 september 2008 - 8:59 am

    Det er gifteringen, vel. Før den var giftering så var den en dings på hattehylla på bussen.

Legg igjen en kommentar

