Biter fra mitt liv

Herregud så teite, irriterende og usympatiske alle folka i radioreklamene er!  Jeg har ikke lyst til å kjøpe noen produkter lenger, bare sånn for å straffe dem.

Ops.  Forkortelsen til bloggen min blir visst SOB – ikke helt bra.  I tillegg til den heller ufine engelske betydningen, er det også navnet på det gørreste faget jeg noensinne hadde.

Jeg var sikker på at jeg var på samme kurs som Frøken Makeløs i helga.  Jeg lagde til og med en for/mot liste om det kunne være henne (ligner veldig på skrå bakfra vs ligner ikke så veldig forfra, snakker østlandsk vs bor på vestlandet og en del andre punkter, men kom til slutt fram til at det ikke kunne være henne basert på at hun her hadde ganske ufikse sko)

Hele første halvdel av Ylvis møter veggen trodde jeg at Kjetil Andre Aamodt var en tidligere fotballspiller.  Selv da han sa at han hadde tilbrakt mye av sitt liv på toppen av fjell tenkte jeg bare «Huh, jeg visste ikke at han hadde spilt klubbfotball i Sveits»

,

  1. #1 by Frøken Makeløs on 16 september 2008 - 8:39 pm

    Hahaha! Jeg kan bekrefte at jeg ikke var på kurs i helgen, så det var garantert ikke meg. Forøvrig er jeg selvsagt særdeles fornøyd med hvordan du kom frem til konklusjonen 😀

  2. #2 by Sukkerspinnengelen on 16 september 2008 - 10:49 pm

    Jeg var også innom ‘Ylivis’. Konkluderte med at det var underholdning uten underholdningsverdi. Jeg brukte også litt tid på å plassere han blonde fyren. Brunetta har jeg aldri sett verken før eller siden.

  3. #3 by Sukkerspinnengelen on 16 september 2008 - 10:50 pm

    Forresten veldig hyggelig med litt småprating. Usedvanlig godt tilpassa mine korte oppmerksomhetsbolker.

  4. #4 by Sonja Dadam on 17 september 2008 - 10:01 am

    Frøken Makeløs: He he, det var litt bra, for jeg tror hun synes jeg var litt rar som drev og spionerte på henne hele tiden.

    Sukkerspinnengelen: Takk. Dette er litt sånn krampeblogging, så jeg er glad det treffer noen. Selv har jeg tenkt å gi Ylvis en sjanse til. Jeg vil så gjerne like dette.

  5. #5 by frikke on 17 september 2008 - 10:40 am

    Jeg var i studio på selve innspillingen av Ylvis… Tror det var hakket mer morsomt. Mye som ikke er med i sendingen osv.

  6. #6 by Sonja Dadam on 17 september 2008 - 4:43 pm

    frikke: Det tror jeg på. Sånt funker best live. Men som sagt, jeg har ikke gitt opp progrrammet helt enda.

Legg igjen en kommentar

