Biter fra mitt liv II

Denne uka har jeg:

sendt ut en fellesmail på jobb med informasjon om Powerpuff girls til halvparten av kollegaene på avdelingen min.  Fordi jeg ble bedt om å gjøre det.  Jeg la ved Jannickes Darcy-Puff på eget initiativ.

blitt kalt «vakre pike» (av en mann!!!), og reagert sånn teit ungdomsskolete «haha, jah – sikkert!».  Til mitt forsvar hadde jeg akkurat vært på trening og ikke dusjet enda, men jeg må virkelig lære meg å ta i mot komplimenter.  Minner meg om et sitat fra en made-for-tv-film fra 80-tallet som jeg har glemt navnet på «Accept what people offer.  Drink their milkshake.  Take their love»

hatt en skikkelig sånn snakke-før-jeg-tenker-samtale:
Hun:  Han fortalte at hatten hans er så hard at han sikkert kunne brukt den når han var ute og rei på hesten.
Jeg:  Hva da, som sal?
Hun:  Øh… nei… som hjelm.

hatt et skikkelig skummelt mareritt, sånn med folk som jaget meg, og jeg var livredd, og ville bare våkne, for så å stoppe opp midt i drømmen og tenke:  «Mon tro om jeg kan blogge dette?»

  1. #1 by Jannicke on 25 september 2008 - 12:24 pm

    Hey, Powerpuffene mine spres jo!
    Når du sa Mr. Darcy-puffen trodde jeg først du mente denne: http://bp1.blogger.com/_SWbBxEs1gIc/SHM0yr_-wJI/AAAAAAAAAL0/HTEIGk-9m54/s1600-h/Dalek+attack.bmp
    Glemte helt at jeg jeg faktisk har tegnet ham to ganger.

  2. #2 by groftekanten on 25 september 2008 - 2:42 pm

    Komplimenter er skumle saker 🙂 Jeg rødmer og stammer og kryper nesten under bakkenivå når jeg er så «uheldig» å bli utsatt for det 😆 Jeg prøver faktisk å takke, det sitter langt inne men jeg prøver 😀

  3. #3 by Sonja Dadam on 26 september 2008 - 12:01 pm

    Jannicke: Jeg liker også Dalek møter Darcy-tegningen din, men tenkte det ble for mye for noen som skal introduseres til popkultur.

    grøftekanten: Ja, det er det som er så dumt, for jeg blir jo så glad, men jeg klarer bare ikke å vise det.

Legg igjen en kommentar