Betongboringstraumer vekkes til live av tv-serie på dvd

Jeg har nå – noe sånt som tre år etter alle andre, begynt å se første sesong av Prison Break.  Og, joda, fin serie.  Men å bore hull i betong med en hjulvisp?  Den må du lenger ut på landet med.

  1. #1 by lindis on 14 oktober 2008 - 9:55 pm

    men poeng for bra fantasi eller? 🙂

  2. #2 by Sonja Dadam on 15 oktober 2008 - 2:46 pm

    Joa, og jeg vil ikke være en sånn dust som går rundt og sier «det der går ikke an» til alt mulig som de viser på tv, men … DET DER GÅR JO IKKE AN!

  3. #3 by annetten on 16 oktober 2008 - 1:18 pm

    Det er alt for få som blogger om disse tingene. Mer betongblogging nuh!

  4. #4 by Sonja Dadam on 16 oktober 2008 - 5:34 pm

    Du havnet i spamfilteret, annetten, men jeg falt deg, og helt tilfeldigvis har jeg armeringsblogget litt i dag.

  5. #5 by annetten on 19 oktober 2008 - 5:23 pm

    Armeringsblogging! *lykkesukk* Mer krever ikke jeg av en søndag.

  6. #6 by Sonja Dadam on 19 oktober 2008 - 10:04 pm

    Yay! Klassisk Byggdame!

Legg igjen en kommentar

