Panta rei

Man armerer ikke glass,
sa de

Og hun lo

For de visste ikke om
roser, regnbuer, riddere og rettferdighet
stjerner, solen, skatter og sand

Kjærlighet (for den er størst av alt)

Glass flyter,
sier hun

Alt flyter,
smiler de

– og noe flyr.

  1. #1 by liljefot on 16 oktober 2008 - 9:32 pm

    Hei Sonja:) Jeg vet at denne kommentaren sannsynligvis ikke passer innunder denne posten, men kommer du til å skrive mer interiørkrim? Liker måten du underholder på, blir faktisk veldig inspirert av deg.

  2. #2 by Cecilium on 17 oktober 2008 - 10:08 am

    Åh, dette var både koselig og veldig fint.
    Det ga meg mange tanker jeg med ett fikk lyst til å skrive ned på en papirlapp og gjemme et sted i huset. Sånn at det plutselig dukker opp som en oppmuntring en dag jeg har behov for akkurat det :o)

    Glad !
    -C-

  3. #3 by Sonja Dadam on 17 oktober 2008 - 2:51 pm

    liljefot: Jeg vet ikke. Jeg håper det, og iallefall etter den hyggelige kommentaren din, men jeg tror kanskje jeg har brukt opp alle de bedre poengene. Jeg prøvde meg på kroppskrim og interiørgrøsser i går, men fikk det ikke helt til. Men du kan være sikker på at om jeg kommer på noe brukanes, så vil det bli blogget.

    Cecilium: Tusen takk. Det der med papirlappene synes jeg er en strålende idè

Legg igjen en kommentar

