Erklærer min udøende kjærlighet* til Ylvisbrødrene

Jeg er veldig begeistret for Ylvisgutta.  Det har jeg vært lenge.  Og selv om jeg ikke egentlig har kommet meg på noen forestilling med dem før, og selv om tv-programmene dere har skuffet meg litt (jeg var jo fryktelig positiv til Norges Herligste, men så ble det så flaut og rart og litt kjedelig), så har jeg alltid likt dem veldig godt.  Jeg er til og med litt forelsket i en av dem, men vet aldri helt hvem, for det er jo å umulig å vite hvem som er Vegard og hvem som er Bård, hvem som er yngst og hvem som er eldst eller hvem som er lys og hvem som er mørk (ok, da, det kan jeg se – sånn med øynene).

I kveld var jeg på Ylvis III, og nå skjønner jeg hvorfor jeg liker dem så godt.  Vi satt på første rad, og innimellom var de så nærme meg at jeg kunne ta på dem (men jeg gjorde det ikke).  Jeg tror favorittnummeret mitt var 9/11 on ice, meg det som gjorde meg gladest var bygningsteknikk-nummeret.  Yay! Bygg-humor.  Og det var det jeg visste.  Å lese byggeloven er ikke bra for en!

Dessuten løste dette med hvem jeg er forelsket i seg ganske fint, siden jeg nå er ganske så betatt av dem begge to. (og hele bandet også, når jeg tenker meg om)

*der har du et uttrykk på norsk som funker like dårlig som «with your beard stuck in the mailbox» på engelsk

Jeg har plassert min blogg i Sandnesbloggportalen Bloggurat!

,

  1. #1 by Tronds on 19 oktober 2008 - 6:35 am

    Ser jo at det virker for noen å ha to stykker så hvorfor ikke for deg? 🙂

    Synes det var ganske bra at du ikke prøvde å ta på dem når de sto på scenen, ville kanskje sett litt rart ut hvis du halvveis satt hang ut av stolen for å prøve å komme borti en av dem når de gikk forbi 🙂

  2. #2 by Sonja Dadam on 19 oktober 2008 - 2:55 pm

    Tronds: Strålende idè! Jeg var egentlig fornøyd med å (teoretisk sett i det minste) ha doblet mine sjanser for å få en Ylvis-bror, men du bringer virkelig det hele til nye høyder.

  3. #3 by Sandra Ba. on 20 oktober 2008 - 10:33 am

    *Sukk* De er så søte.

  4. #4 by Sonja Dadam on 20 oktober 2008 - 8:16 pm

    Sandra Ba. Jeg vet!

  5. #5 by Thomas on 21 oktober 2008 - 1:31 pm

    Der hvor jeg kommer fra er Hannesh et jentenavn.

  6. #6 by Sonja Dadam on 22 oktober 2008 - 7:16 am

    Oooo. Du har også vært. De er i Stavanger nå, tror jeg, jeg har bare lyst til å dra og se dem igjen.

Legg igjen en kommentar

