Pierce Brosnan er på kjøkkenet mitt

og jeg har bildebevis på det og alt:

Jeg kunne sikkert ha ryddet litt mer når jeg først skulle ta et bilde på kjøkkenet, men jeg ville ikke at folk skulle tvile på at det faktisk er i min leilighet.  Faste lesere vil dessuten kjenne igjen benkeoppvaskmaskinen.

Han bor til vanlig på kontoret vårt, men jeg har lånt ham hjem for helga.  Da sjefen min spurte hva jeg skulle med ham, svarte jeg at noen frynsegoder bør en singel jente ha, så jeg vet ikke helt hva han tror at jeg har tenkt å gjøre med ham.  Foreløpig står bare kjøkkenet og skremmer vannet av meg hver gang jeg har glemt at han er der.  Arthur liker ham ikke, han var stadig og dyttet i ham.  Jeg tror han er sjalu, og jeg synes det er litt søtt.

Bildeteksten er forresten Bond-melodien.  Jeg husket ikke helt hvordan den er, så jeg måtte improvosere litt.

  1. #1 by Liljefot on 25 oktober 2008 - 5:46 pm

    Måtte le litt da jeg kom inn på bloggen din, og oppdaget selveste James Bond! 😯 Siden du har Pierce, så vil jeg ha Daniel (Craig). 😛 Han er råtøff, og samtidig så er han snill mot de snille…. (hihi)

    Du får skrive litt interiørkrim med James Bond i hovedrollen, det er jeg sikker på at han vil like, Sonja!;)

    Klem

  2. #2 by lilja on 25 oktober 2008 - 10:20 pm

    Det vil aldri være en riktigere Bond enn Pierce, og jeg kan levende forestille meg at du skvetter når du kommer inn på kjøkkenet. Sånne pappfigurer lager alt for lite lyd egentlig.

  3. #3 by Liljefot on 25 oktober 2008 - 10:35 pm

    Tja, jeg er uenig med deg der, Lilja. Den riktige James Bond er Daniel!!!! (ok, jeg kan kompromisse og si at han er det for meg 😉 Men han er råkjekk da…. *sukk* )

  4. #4 by Jannicke on 26 oktober 2008 - 2:50 am

    Betyr dette at jeg får din støtte om jeg velger å bruke 300kr på en cardboard cutout av The Master fra Doctor Who?
    Jeg har veldig lyst på den.

    Jeg synes ikke du bør gi denne tilbake til kontoret ditt. Det er altfor kult at du har den hjemme.

    Og lilja, ikke bare er Daniel Craigs Bond nærmere Ian Flemmings versjon enn Pierce Brosnan noensinne var, han er også kjekkere, og en bedre skuespiller. Craig vil alltid være min Bond!

  5. #5 by Sonja Dadam on 26 oktober 2008 - 11:28 am

    Liljefot: hihi, jeg liker at du er så påståelig på den interiørkrimmen!
    Lilja: Jeg skal love deg, om han hadde begynt å lage lyd, ville jeg iallefall svuttet(skvettet?)
    Jannicke: Jeg har lyst på en sånn pappfigur selv, jeg (men av Doktoren selvfølgelig), så, ja, den støtter jeg. Pierce må nok tilbake på kontoret i morgen. Jeg kan jo ikke stjele ham heller.

    Jeg liker Connerys Bond, jeg.

  6. #6 by Lilja on 27 oktober 2008 - 2:02 pm

    Liljefot/Jannicke: Siden dere liker Daniel så godt skal dere få ha ham i fred. Så kan jeg ha Piercer’n på deling med Sonja. Det skal gå helt fint. 🙂

Legg igjen en kommentar

