Djevelen videoblogger

Lyden og bilde er ikke helt synkront, fordi djevelen er for gjerrig til å kjøpe konverterings- og editeringsprogrammer.  Det eneste tidspunktet det er så merkbart at det er plagsomt er i begynnelsen av mime/dansenummeret, der det perfekt taimete sukket ser ut som det bommet fullstendig.

Jeg ønsker å presisere at jeg ikke er djevelen, og jeg ikke støtter hans syn på Yoga, feks.  Så lenge jeg slipper, så får andre gjøre som de vil.  Ikke vil jeg ha makrell i tomat-militsen etter meg heller.  Når jeg likevel lar ham videoblogge her, så er det bare fordi han ga meg sjela mi tilbake.  Og den trenger jeg.

  1. #1 by iversen on 9 november 2008 - 4:38 pm

    Nå forsvant kommentaren min her, og andre forsøk blir som kjent aldri like bra som det første… Menmen.

    Det slo meg at Pompel og Pilt hadde vært enda mer uggent om Pompel bare var Pilts imaginære venn. Og noe om Satan.

    Faen ta.

  2. #2 by Undre on 9 november 2008 - 11:03 pm

    *fnis*

  3. #3 by Liljefot on 10 november 2008 - 3:24 am

    Jeg var rimelig nervøs da jeg skulle klikke på «play»-knappen, for jeg var ikke helt sikker på hva for noe tull som ville dukke opp. Er nemlig litt pysete når det gjelder grøssere og sånt noe:)

    Men fikk meg en god latter istedet 😀 haha. Du er nå morsom da!

    Kommer det flere oppfølgere, mon tro? 😉

  4. #4 by Sonja Dadam on 10 november 2008 - 2:38 pm

    iversen: Ja, der har du noe vi virkelig trenger: en skumlere versjon av pompel og pilt!

    Undre: Overrasket nå? Du visste ikke at djevelen virkelig finnes, tenker jeg.

    Liljefot: Der er bloopers. De kommmer så snart jeg har videoredigert dem sammen.

  5. #5 by Håkon on 12 november 2008 - 12:43 am

    Var det rytmisk sportsgymnastikk på slutten av innslaget, eller?

  6. #6 by Sonja Dadam on 12 november 2008 - 3:08 pm

    Håkon: Næh – det var despereat jeg-må-gjøre-noe-dette-blir-kjedelig-improvisasjon. En siste krampetrekning, før jeg innså at jeg måtte gi meg.

Legg igjen en kommentar

