Ferie!

Nå drar jeg til Afrika, så det kommer sikkert ikke til å skje noe her på over en uke, men når jeg kommer tilbake så regner jeg med å ha en rørende/æksjenfyllt* historie om meg og en krokodille.

*Avhengig av om krokodillen er så tam som de sier at den er.

  1. #1 by Sokken on 12 november 2008 - 3:36 pm

    God tur!
    Krokodillen er helt sikkert så tam. *overbevist*

  2. #2 by kamikaze on 12 november 2008 - 3:38 pm

    God tur!

    Er det Esquil som er krokodillen?

  3. #3 by audioslaven on 12 november 2008 - 3:39 pm

    Ha en fantastisk tur! Og ikke bli spist!:-)

  4. #4 by Frøken Makeløs on 12 november 2008 - 11:09 pm

    Du også? Heidi Fleiss er også på vei til Afrika. Men som jeg sa til henne; Afrika er stort – hvor skal du?

    God tur!

  5. #5 by Thomas on 12 november 2008 - 11:13 pm

    Afrika ftw!

  6. #6 by Liljefot on 13 november 2008 - 8:06 am

    Gjett hvem som gleder seg til eventyr fra selveste Sonja! 😀 (jeg, jeg!) *forvent, forvent* 😉

    hihi

  7. #7 by CamKarMir on 13 november 2008 - 9:50 am

    Så stas! Håper du tar mange bilder som vi får se. Gjerne også av deg sittende oppå krokodillen 😉

  8. #8 by sandrabanan on 13 november 2008 - 10:36 am

    God tur! Men en hel uke uten nye blogg innlegg? 😦

  9. #9 by Sukkerspinnengelen on 13 november 2008 - 9:18 pm

    Oh shit! Krokodilla er selvsagt tam. Det er den sultne løvinna som kommer i bakholdsangrep som har temmet den.

  10. #10 by galithralia on 14 november 2008 - 11:18 am

    god tur!! jeg håper du har noe gøy å fortelle når du kjem tilbakers! tror jeg kan trenge det etter en hel uke med hjemme eksamen :S 😦

    Kos deg og ikke bli spist av et merkelig dyr 😉

  11. #11 by Karoline on 18 november 2008 - 10:53 pm

    Håper du har og har hatt det fint (og har sett mange elefanter og krokodiller eller rett og slett sett en del krokofanter og elediller)!
    Og gleder meg til å lese beretninger om deg og krokodillen, kanskje dere har blitt perlevenner 🙂

  12. #12 by Sonja Dadam on 21 november 2008 - 1:06 pm

    Tusen takk, folkens! Sliten og lykkelig.

Legg igjen en kommentar

