Ting jeg tror jeg ikke har fortalt før

Virrvarr har tagget meg.

Reglene er som følger:

1. Du må linke til den bloggen som tagget deg
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg

Nå dreier jo hele denne bloggen seg om at jeg forteller ting om meg selv, men jeg har nå klart å grave fram seks ting som jeg tror at jeg ikke har nevnt før:

1. Jeg bestemte meg for å bli byggingeniør da jeg var 14 år gammel.  Jeg var på restaurant med pappa og søsteren min, og ble sittende og bygge med colabokser.  Siden dette var så moro, spurte jeg pappa om hva jeg kunne bli når jeg ble stor, som hadde med bygging å gjøre.  Pappa – i sin visdom – var klar over at jeg var bedre i matte enn faktisk å lage ting – lanserte forslaget byggingeniør.  Så da ble det det.

2. Den samme kvelden bestemte jeg meg også for at jeg skulle gå på NTH.  Jeg har fortsatt ikke tilgitt dem for at de skiftet navn til NTNU et halvt år før jeg fikk begynt der.

3. Så lenge jeg kan huske har jeg fortalt at Earl Hyman (han som var bestefaren i The Cosby Show) var i 6-årsdagen min.  Litt enkel kontrollregning (hvor bodde jeg da jeg var så og så gammel), viser at dette ikke kan stemme.  Det må ha vært 7-årsdagen min.  Og mens vi innrømmer ting i forbindelse med dette: Jeg kan ikke huske at han faktisk var der, men jeg husker at vi snakket om etterpå at det var hyggelig av ham å komme.  Så jeg er ganske sikker på at det er sant.

4. Jeg sovnet i fakultetsbaren, og våknet innelåst neste morgen.  Måtte krype ut et vindu for å komme meg hjem.

5. Det finnes en benk i Drammen som det står «Sonja er en kotelett» på. (jeg håper den finnes fortsatt – det er en stund siden den ble tagga.  Og ja, det er meg det er snakk om, og nei, det var ikke jeg selv som skrev det)

6. Jeg skal ut i Tordenbloggen i dag, mot Frøken Makeløs, av alle.  Hvis du liker bloggen min, så foreslår jeg at du drar dit og stemmer på meg,  og skriver fine ting om meg i kommentarfeltet. (jeg tror kanskje jeg er litt gæern som memer den dagen jeg skal i Tordenbloggen, men jeg synes det passet så fint å bruke det til å nevne nettopp det at jeg skulle ut i duell, og dessuten, det er jo sånt som dette jeg blogger hele tiden, så bær over med meg!)

Jeg tror det er akkurat fem blogger som ikke er blitt tagget med dette memet, så de fem tagger jeg nå.  Dere vet hvem dere er.

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

