Bare kort om grevinnen og hovmesteren

Hekkan, som den dama kan spise! Jeg mener, vi snakker fire eller fem-retters middag på under et kvarter.

  1. #1 by sokken on 24 desember 2008 - 1:55 pm

    Kanskje det er slik en sånn fancy flere-retters-middag skal spises….?
    Tenker jeg da, som blir stappmett hvis jeg får en velfylt tallerken foran ansiktet mitt. Øya blir mett før magen osv.

    Men jeg mistenker allikevel at den godeste grevinnen er meget finspist og egentlig bare venter på den aller siste desserten… *fnis*

  2. #2 by Sonja Dadam on 26 desember 2008 - 2:14 pm

    Hehe, sokken, jeg liker tanken på at grevinnen sitter og stapper i seg for full guff mens hun er ute av bildet, og vi foruserer på hovmesteren.

  3. #3 by ~SerendipityCat~ on 26 desember 2008 - 10:07 pm

    Lite tilbehør da vettu 😀

  4. #4 by Sonja Dadam on 29 desember 2008 - 5:46 pm

    Ja, men hvor moro er det da? Spesielt i mange julemiddager, er jo tilbehøret noe av det beste.

Legg igjen en kommentar

