Djelvelen begår stand up

Hei!  I bloggen te Esquil i dag så leste eg at universet e ti ganger tyngre enn kæ me kan forklara (så tror jeg at jeg begynner å snakke sakte nok til at man faktisk kan forstå hva jeg sier):

  1. #1 by Esquil on 1 januar 2009 - 8:07 pm

    poengene dine er jo strålende.

    alt du trenger er å skjønne det. For da presenterer du det med mer trøkk og selvtillit, og vips har du standup som holder en klasse høyere enn det som fins nå.

  2. #2 by Sonja Dadam on 1 januar 2009 - 9:24 pm

    Tusen takk for veldig fine ord, Esquil, jeg liker tanken på at jeg har potensialet til å være bedre enn alle andre (hva synes du om den selvtilliten? )

Legg igjen en kommentar

