Kjære dere som lager spam-mail

Noen av oss var på fjortisfylla nyttårsaften.  Noen av oss shottet gin for å imponere gutter, fallt ned trappa, sølte ut to drinker og kan ikke helt gjøre rede for hver minste detalj som skjedde etter klokka 12.  Noen av oss startet året med et snev av fylleangst. 

Så å sende spam med et slikt emne 2. januar er ikke kult.

som vanlig må det trykkes på bildet for å se det skikkelig

som vanlig må det trykkes på bildet for å se det skikkelig

 Det viste seg å være noe skrapeloddgreierreklame. 

Forøvrig kan jeg informere om at å bruke pønsj som blandevann er en dårlig idé.

  1. #1 by Håkon on 11 januar 2009 - 11:49 pm

    Når jeg ser tittelen på neste melding så kunne det jo blitt mer enn et snev av angst dersom disse spammerne hadde fikset opp hva nå enn som finner på avsendernavn til disse meldingene. 😀

    Vel, det er ikke lenge til kinesisk nyttår. Mulighetene står i kø, Sonja. :mrgreen:

  2. #2 by Sonja Dadam on 13 januar 2009 - 10:35 pm

    Jeg har jo plutselig blitt gift i fylla før jeg, så ja den kunne også fort blitt skummel.

  3. #3 by Miss Piggy on 14 januar 2009 - 11:45 am

    Punsj som blandevann.. *gulp* Der kjente jeg at magen vrengte seg et lite øyeblikk!!! 😛

  4. #4 by Miss Piggy on 14 januar 2009 - 11:45 am

    Hæppi nju jer, forresten! 😉

  5. #5 by Sonja Dadam on 15 januar 2009 - 9:32 pm

    Takk, godt nyttår til deg også, Miss Piggy! Jeg bruker nok ikke pønsj som blandevann igjen med det første, og iallefall ikke til brun rom.

Legg igjen en kommentar

