Advarsel ved bruk av sminke

For flere år siden var P.I.C. på karneval, og i den forbindelse kjøpte hun seg noe karnevalsminke, som man jo gjør:

Sminken er for lengst brukt opp, men hun sparte innpakningen til meg, fordi hun trodde at jeg kanskje ville synes at advarselen som de hadde klistret bakpå var morsom.

Åhbåi, hadde hun rett!

,

  1. #1 by Margrethe on 27 januar 2009 - 11:10 pm

    Herrlig! Får veldig morsomme bilder i hodet av risikofylt sminke som er farlig for omverdenen:)

  2. #2 by Frøken Skavlan on 28 januar 2009 - 12:09 am

    «Fart gjør produktet vanskelig å styre»?
    Det er jeg enig i, alle vet jo at det bare er tullete å sminke seg når man har dårlig tid.

  3. #3 by Eirin on 28 januar 2009 - 9:38 am

    Hjelm og øvrig beskyttelsesutstyr! Vidunderlig! 😀

  4. #4 by Alt godt on 29 januar 2009 - 12:34 pm

    Eg ler meg ihjel! Det er mykje som er farleg i verda, men hjelm og sminke?

  5. #5 by Sonja Dadam on 29 januar 2009 - 12:38 pm

    Margrete: ja, ekstremsminking tar årlig livet av over tre personer (vi har velø alle hørt vandrehistorien om bondpiken som døde da hun ble malt i gull. Eller noe sånt)

    Frøken Skavlan: Så bra at du framhevde akkurat den der. Den hadde jeg egentlig lyst å sladde bort, fordi den så tydelig viser at det er snakk om feilmerking. men der fikk vi forklart det også.

    Eirin: Nemlig!

    Alt godt: Ja, det er sånn at sminken ikke skal falle av igjen, med en gang du går ut døra. Tror jeg.

Legg igjen en kommentar

