Glitterzombier!

Under en diskusjon med Jannicke om hva som er kulest; Vampyrer eller Zombier (jeg har de beste msn-samtalene!) dukket disse glittervampyrene opp (nei, de får ikke link). Helt siden selvsamme Jannicke fortalte meg om Twilight (fortsatt ingen link) (Edit; Jannicke insisterer på at jeg gjør oppmerksom på at hun fortalte meg om glittervampyrer med en rungende hånlatter, og presiserte hele tiden hvorfor de sugde) har jeg vært fast bestemt for å holde meg unna fenomenet. «Vampyrer som glitrer, nei takk!» sa jeg til meg selv, og holdt meg til det. Gi meg Buffy og Angel, gi meg Drakula, Den Lille Vampyren til og med True Blood. Men ikke glitrene vampyrer. Der går grensa!

Glitrene zombier, derimot. Det kunne vært moro.

heavenly-shades-of-night-are-falling2

Den originale tegningen er her. Tilfelle det skulle være noen tvil, så er den ikke tegnet av meg, men av denne talentfulle fyren.

  1. #1 by Jannicke on 6 april 2009 - 10:19 pm

    Jannicke vil presissere at hun kun snakket om Twilight med hånlatter i stemmen da hun nevnte den for Sonja. Så det er sagt!

  2. #2 by Vivi on 8 april 2009 - 10:14 pm

    Okey – dette er en klar sak: Vampyrer går zoombier en høy gang!!! Spesielt vampyrkjæresten til Buffy, the vampire slayer! Kurr-kurr…..sexy!!! Bare så synd at han er den eneste sexy’e vampyren 😦

  3. #3 by Sonja Dadam on 11 april 2009 - 5:43 pm

    Jannicke: Jeg jobbet det inn i teksten som en edit. Jeg vil jo ikke spre rykter om at du liker glittervampyrer.

    Vivi: Jeg var også på vampyrenes side. Jeg liker både Spike og Buffy, jeg, så det gir minst to sexye vampyrer i min bok.

  4. #4 by Sonja Dadam on 17 april 2009 - 5:18 pm

    øøøøøh. «liker både Spike og Angel» skulle det være.

Legg igjen en kommentar

