Slurveblogging

Anetten ønsket seg nærmere rapport fra sjokoladetestinga i Praha, så jeg har scannet inn skjemaet:

sjokolade

Og Vårløk ønsket seg en grafisk framstilling av manikyr, så den kommer her:

manikyristgraf

Y-aksen representerer pris. Den ble ganske tam, selv om jeg prøvde å rocke den opp med å gå fra en lineær en til en kurve. Jeg nærmer meg snart tre måneder med umotivert blogging. Jeg savner gløden. Snart filmer jeg meg selv når jeg prøver å lukeparkere, bare sånn at dere skal få noe å le av. Gudene skal vite at jeg underholdt en herre i Stavanger på lørdag. Det løsnet en greie under bilen og alt.

Her er en liste med søkeord som har kommet inn. Jeg synes de er morsomme.

moro med klyster
ugler i karri
hvor mye er 2 fedd hvitløk
den sjenerte sjørøveren
ikke ta meg på brødet video

  1. #1 by annetten on 28 april 2009 - 12:04 pm

    Fabelaktig! Gikk skalaen fra 1 til 10, eller var det vilkårlige tall? (Og så er jeg fortsatt veldig nysgjerrig på denne fried onion-sjokoladen, både hvem som produserer slikt og på om de var sinnsyke i gjerningsøyeblikket.)

  2. #2 by Sonja Dadam on 29 april 2009 - 11:44 am

    Den gikk 1-10, ja. Jeg kjøpte med meg 5 stk stekt-løk-sjokolade hjem, og de var ikke likegode når man spiste dem alle på rappen.

  3. #3 by vaarloek on 3 mai 2009 - 9:38 pm

    jeg er veldig fornøyd med grafen, altså! vurderer å lage en graf over antall studenter på universitetet og hastigheten på det trådløse internettet … men det er vel allerede ganske opplagt hvordan den ser ut.

  4. #4 by vaarloek on 4 mai 2009 - 11:22 am

    forresten, wasabisjokkis? 4 real?

  5. #5 by Sonja Dadam on 4 mai 2009 - 2:58 pm

    Vårløk: Så bra! Grafer er moro. Wasabisjokolade ikke fullt så mye.

Legg igjen en kommentar

