Obligatorisk MGP-post

Kan jeg bare si at jeg spådde dette allerede i begynnelsen av februar (2000-2009)?  Føl dere fri til å tro at Turanga-bloggen er en snedig uttenkt dobbelbløff.

Ellers: liste med fine MGP-sanger (og en irriterende, men jeg liker den litt for det om)

Og til slutt en tanke til den stakkars sikkerhetsvakten på Gardermoen, som i går kveld koste seg med norsk seier i Melodi Grand Prix, fornøyd med seg selv for å ha valgt å jobbe 17. mai; masse helligdagstillegg og en relativt rolig reisedag, og den vanvittige «Oh shit»-følelsen han må ha fått i det Rybak velger å forkynne nøyaktig ankomsttidspunkt. Jeg vet ikke hvem du er, men jeg kommer til å tenke på deg i kveld. Lykke til. Edit: Ser nå at han lander allerede klokka 21.25, driver Rybak også med snedig uttenkt dobbelbløffing?

  1. #1 by M on 19 mai 2009 - 7:43 am

    Kanskje han mente kl 23 finsk tid?

  2. #2 by Undre on 19 mai 2009 - 5:55 pm

    Jeg får ikke fram den Spotify-lista! 😦

    Jeg er så glad jeg ikke var en av de foreldrene som hadde gitt etter for jentungens krav om å bli kjørt til Gardermoen sent på kvelden en 17. mai for å møte Rybak. Muhahaha. 😈

  3. #3 by Jannicke on 19 mai 2009 - 6:53 pm

    Jeg er imponert over evnen din til å forutse fremtiden.

  4. #4 by Sonja Dadam on 20 mai 2009 - 11:06 am

    M: Eller kanskje han bare var så høy på egen seiersglede at han ikke visste helt hva han snakket om.

    Undre: Vi snakker hypotetisk jentunge her? Eller er det noe vesentlig jeg har gått glipp av? Og jeg skal se om jeg får lagt inn lista på ny – den funker hos meg.

    Jannicke: Eventuelt «huske fortiden». Alt etter som.

  5. #5 by Undre on 20 mai 2009 - 11:10 am

    Sobja: Ta det med ro, vi snakker hypotetisk jentunge her.
    *puh*

  6. #6 by Undre on 20 mai 2009 - 11:11 am

    Sobja? Haha. Snakk om ha dyslektisk tastatur!

Legg igjen en kommentar

