Min filmdebut

Jeg har ved flere anledninger tidligere skrytt av min filmkarriere, som manusforfatter, regissør, produsent og hovedrolleinnehaverske i de to filmene om Melketyven. Nå er jeg endelig sunket så dypt kommet så langt at jeg velger å presentere filmene her på bloggen. Den første i dag og den andre litt senere.

Jeg har lagt på litt kommentarer nå i ettertid. Ikke misforstå meg, jeg elsker denne filmen, men noen av scene trengte en forklaring, og andre trengte latterliggjøring.

Så da tror jeg at jeg snurrer film:

Jeg har fjernet rulleteksten, siden de andre som er med ikke har svart på mailene mine om det er greit at jeg blogger dette. Om noen har innvendinger mot at jeg legger ut dette her, så er det bare å si ifra så fjerner jeg den igjen.

  1. #1 by Iversen on 12 juni 2009 - 11:15 pm

    Hvor mange Amanda-priser fikk denne filmen?

  2. #2 by Sonja Dadam on 14 juni 2009 - 6:35 pm

    Ingen. Men det er sikkert bare fordi den ikke er blitt vist for et publikum før. Jeg regner med at de begynner å komme nå hvert øyeblikk.

  3. #3 by Erlend on 14 juni 2009 - 10:25 pm

    Hihi – gleder meg til neste allerede jeg:)

  4. #4 by Sonja Dadam on 15 juni 2009 - 11:47 am

    Så bra, Erlend. Den er enda bedre enn denne her, så det gjør du rett i 🙂

  5. #5 by Miss Piggy on 16 juni 2009 - 4:21 pm

    Og dette har vi ventet på lenge!! Kanonbra! Gleder meg til neste allerede.´

    Men én ting.. Skjønner ikke hvorfor, men jeg har alltid forestilt meg at du var fra Stavanger.. Men dette var da tydligvis mer Stord, eller??!!??

  6. #6 by Sonja Dadam on 17 juni 2009 - 5:11 pm

    Miss Piggy: Greia er som følger: jeg bor i Sandnes nå, men jeg er oppvokst i Tysvær. Dialekten min har endret seg en hel del siden da.

  7. #7 by Miss Piggy on 17 juni 2009 - 9:08 pm

    Men da var jeg jo ikke så langt på landet likevel, da 😛

Legg igjen en kommentar

