Ønske om å bli et bedre menneske

Jeg og svigerinnen min sitter med hver vår lap top i fanget, som frisk ungdom av det nye millenniet (seriøst, dette tiåret må få et navn snart, vi er jo nesten ferdige med det), jeg er inne og surfer facebook (på et tidspunkt chatter vi faktisk med hverandre, mens vi sitter der- oooh, er ikke vi postironiske, eller noe?) og jeg sier «Jeg skulle ønske jeg var flinkere til å kommentere statusene til folk og sånn. Jeg blir alltid så glad når jeg får inn kommentarer, men det blir sjelden til at jeg kommenterer noe selv». Svigerinnen min svarer: «Mhm, ja… eller egentlig skulle jeg ønske at jeg flinkere til å gå tur i skog og mark, istedenfor å bruke så mye tid foran data-en»

Poeng til henne.

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

