Ny plan

Jeg tror ikke jeg vil gifte meg med Robbie Williams lenger. Nå har han hatt år på seg, og fortsatt ikke funnet meg, det er akkurat som om han ikke er noe interessert. Hva vet jeg? Nå har han ikke særlig fine sanger lenger heller, og hjertet mitt har uansett vandret videre.

Ny potensiell ektemann er selvfølgelig ingen jeg kjenner. Sånt fører bare til at jeg må snakke med ham og så blir det pinlig, og til slutt må jeg bare gå et annet sted, og så blir alt bare teit. Jeg har prøvd det også, og det funker ikke for meg. Nei, gi meg en avstandsforelskelse i en kjendis. De vet jeg hvordan jeg skal behandle.

Nå har jeg plutselig oppdaget David Mitchell, og funnet ut at vi ville passet uhyre godt sammen. Eller for å være helt ærlig; jeg ville likt fryktelig godt å være sammen med han. Jeg er ikke helt sikker på hva han ville synes om meg, og driver fortiden og samler på egenskaper/aspekter ved meg som jeg tror han ville likt.

Jeg har ikke tenkt å sitte passiv i tårnet mitt og vente denne gangen. Jeg har tenkt å sende et brev. Eller en pakke. Eller en melding på twitter.  Jeg har ikke lagt klar strategien enda. Jeg har en mistanke om at jeg ikke kan framstå som fan når jeg kontakter ham, for jeg tror det automatisk vil utelukke meg som date-materiale. Men om jeg ikke benytter meg av fan-tilnærmingsmetoden, så gjør det det veldig vanskelig å få en unnskyldning til å overlevere gode-egenskaper-lista mi. Det er uansett litt kinkig å få overlevert en liste hvor man i bunn og grunn skryter av seg selv. Jeg har inntrykk av at folk flest liker å bli kjent med andre, og så gjøre seg opp en mening om dem selv, istedenfor å bli overrakt en liste med grunner for å like dem. Jeg krysser fingrene for at jeg tar feil.

Jeg lar dere vite hvordan det går, dette her.

David Mitchell: I think you are amazing. We should do something sometime, just to find out if you’d like me as much as I like you. It seems stupid that this should be a one-way-thing. I’m working on a list of things I think you’d like about me. I’ll let you know when I’m done.

Sonja

,

  1. #1 by camilla76 on 5 september 2009 - 6:34 pm

    Av ren nysgjerrighet: skuespiller- eller forfatterDavid?

  2. #2 by Sonja Dadam on 6 september 2009 - 12:29 am

    Skuespilleren. Mulig jeg fikser opp banneret mitt om ikke så alt for lenge. Da blir det helt klart.

Legg igjen en kommentar

