Hjelp, jeg har sett en kjendis, men vet ikke hvem det er!

Og for sånne som meg, så er det litt krise. Jeg mener; hvem skal jeg skryte av å ha sett på Gardermoen på torsdag? Han er rundt 40 år, kanskje litt yngre, har ganske rundt ansikt, svart hår, og veldig lange smale spisse kinnskjegg (mye lengre enn du tror). Jeg tror kanskje han er fra Stavanger eller deromkring. Noen som har noen idé om hvem det kan være? Jeg prøvde å tegne ham, men han ble seende ut som en mellomting mellom en smurf, Spock og en fisk, så jeg tror den tegningen bare ville forvirret mer enn oppklart.

Den første som skjønner hvem jeg mener kan få tilsendt Smurf/Spock/Fisk/Mystisk kjendis-tegningen, hvis de vil. Signert og greier (av meg. Ikke av Mystisk kjendis. Eller Smurf. Eller Spock. Eller Fisk)

Det kan forresten være at det ikke er en kjendis i det hele tatt, men noen jeg kjenner. Jeg møtte folk jeg ikke har sett på minst 10 år både på flyet opp og flyet ned, så det var tydeligvis helga for sånt.

Edit: Er det bare meg, eller ble den overskriften ekstremt Ricky Lakete?

  1. #1 by sif on 14 september 2009 - 2:49 pm

    JEG tror det er Kristian Valen.. bare at han har farga håret sitt 🙂

  2. #2 by sif on 14 september 2009 - 2:52 pm

    Eller Vidar Johnsen… med nygrodde kinnskjegg… hmmm…

  3. #3 by camilla76 on 14 september 2009 - 8:21 pm

    Syns det høres ut som du har møtt Elvis, jeg.

  4. #4 by Beamer on 14 september 2009 - 8:36 pm

    Vidar Busk? Bjørn Berge?

  5. #5 by Sonja Dadam on 14 september 2009 - 8:57 pm

    Sif: Jeg liker hvordan du bare har funnet fram til kjendiser fra vestlandet, og så prøver å få resten av greiene til å passe. Men jeg tror vi må fokusere på kinnskjegget her. Langt. Smalt. Spisst.

    Camilla: I wish! Han skulle jeg klart å kjenne igjen.

    Beamer: Nei, jeg tror ikke det. Men vi begynner å nærme oss riktig kinnskjeggtype nå. Veldig sånn som Vidar Busk.

  6. #6 by Beamer on 14 september 2009 - 9:33 pm

    Nei, regna egentlig ikke med Bjørn Berge. Da hadde det nok vært litt mer å fokusere på; tatoveringer, flippskjegg etc, feks.

    Fokuserer på kinnskjeggene, jeg… Paal Flaata?

    Var innom tanken på Jens Pikenes, men den dagen det ansiktet går for å være «rundt», så…

    Og så kom jeg på en skuespiller fra stavangertraktene…. Spilte bla i Mongoland tror jeg. Han har rundt ansikt, sort hår og kinnskjegg. Men husker ikke navn.

  7. #7 by Beamer on 14 september 2009 - 9:35 pm

    …var da voldsomt med kinnskjeggbilder som dukket opp på netthinna mi… Nå Janove Ottesen fra Kaizers.

  8. #8 by Undre on 14 september 2009 - 9:36 pm

    Jeg merker at jeg håper det var Mia Gundersen.

  9. #9 by sif on 15 september 2009 - 9:03 am

    Hm!

  10. #10 by Sonja Dadam on 16 september 2009 - 6:30 pm

    Beamer: Må innrømme at Bjørn Berge ikke ringte noen bjeller, men nå viser det seg at jeg skal på konsert med ham på fredag. Sammentreff der altså. Takk for engasjementet ditt! Aner fortsatt ikke hvem det var da.

    Undre: Hehe, det ville vært bra!

    sif: Jeg vet.

  11. #11 by Camilla on 21 desember 2009 - 7:46 pm

    Er nå skråsikker på at dette er Janove Ottesen, vokalist i Kaizers Orchestra. Han er fra Bryne 🙂

  12. #12 by Sonja Dadam on 25 desember 2009 - 2:33 pm

    Tro meg, Camilla, hadde det vært Janove, ville ordlyden i posten her vært noe annerledes. Mer type: OMG; OMG; OMG; OMG, jeg har sett Janove!!!!!1111one!!11

Legg igjen en kommentar

