Ninja, sjørøver, zombie, vampyr og en trehodet apekatt

Her kommer siste delen av gjennomgangen av leserundersøkelsen min:

Spørsmål 7:

Hvem heier du i en slåsskamp mellom en ninja, en sjørøver, en zombie og en vampyr?

Sjørøver vant, ninja og vampyr kom litt etter på delt andreplass, og zombie kom på sisteplass med bare tre stemmer, og hadde lenge ingen stemmer i det hele tatt. Det er betryggende siden det viser seg at jeg ikke har noen klar zombieplan (mer om det senere) (når jeg tenker meg om så har jeg ingen klar sjørøver/ninja/vampyrplan heller.)

Så et veldig sjarmerende resultat: 54,7% av dere tror ikke den dere heier på kommer til vinne slåsskampen. Vi velger med hjertet, folkens! Jeg angrer litt på at jeg ikke stilte spørsmålet om hvem folk trodde kom til å vinne, men jeg mistenker at folk flest tror på ninjaen. Det gjør iallefall jeg. (eller de tror på zombien, som er dårlige nyheter for meg re: forrige avsnitt). Vi kan jo avgjøre spørsmålet her å nå ved å sette inn en poll her, et lite bonusspørsmål:

Så om spørsmålet om hvor ofte folk leser bloggen min. De fleste gjør det rett som det er, noe som er veldig hyggelig, jeg har også en hånd full F5’ere. Det gjorde meg veldig glad, hei til dere, og dessuten var det 8 stykker som hadde fallt innom bloggen min via google, forbipasserende ute og suste på den store internettmotorveien, som tok tid til å stoppe og svare på undersøkelsen.

Til sist, litt over halvparten av dere lot dere ikke lure av Monkey Island-sitatet om at det var en trehodet apekatt bak dere. Om det er fordi dere har spilt spillet, og derved lært at det som oftest er løgn, eller om dere er gatesmarte til å ha tenkt dere til det selv, vet jeg ikke.

Så litt info: Quizen jeg skal lage. Den kommer. Jeg angrer litt på at jeg annonserte den før jeg hadde alle spørsmålene ferdige, så den blir ikke helt som opprinnelig lovet. Det blir i all hovedsak en film/tvserie/musikkquiz, for det var der det var lettest å lage spørsmål hvor man ikke uten videre kan google seg til svarene. Jeg regner med at noen av dere fortsatt er interesserte. Gi meg en uke eller to til, så setter vi i gang.

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

