Kvinne (25) fant mannen i sitt liv etter svineinfluensavaksine

Husk at det fortsatt er quiz på gang.

En 25 år gammel kvinne fra Stavanger fant på lørdag mannen i sitt liv, fem dager etter å ha blitt vaksinert mot svineinfluensa. Det er så langt ikke grunn til å tro at forelskelsen skyldes selve vaksineringen.

Etter å ha vært på grise(!)fylla lørdags kveld, ble Stavangerkvinnen hjem med en tilfeldig kjekk gutt hun hadde møtt på et utested. Natta ble tilbrakt med klønete fyllesex, og kvinnen sovnet deretter. Da hun våknet neste morgen, fyllesjuk og jævlig, forberedte hun seg for den vanlige klamme samtalen slike one night stands gjerne fører med seg, før hun skulle ta taxi hjem. Hun ble svært overrasket da det viste seg at det ikke var det minste pinlig å snakke med den 28 år gamle mannen hun hadde blitt med hjem, og de fant fort ut at de hadde samme humor, samme musikksmak, og samme syn på medias villedende overskrifter.  Kvinnen og mannen har tilbrakt hvert våkne øyeblikk sammen siden søndags morgen, og sier begge de er svært forelsket.

Kvinnen hadde tirsdagen før tatt svineinfluensavaksinen.

Flere leger har uttalt at de ikke tror at forelskelsen har noen som helst sammenheng  med vaksineringen å gjøre.

Nå må dere slutte å skremme folk sånn, VG!

  1. #1 by Thea Marie on 2 november 2009 - 3:07 pm

    Er dette reelt? Denne historien? Eller er det bare for å vise at det kan gå bra uten disse skremslene fra VG? ble litt usikker.
    ha en god dag!

  2. #2 by Piff on 2 november 2009 - 3:36 pm

    Hva? Er dette en sann historie fra virkeligheten? I såfall må jeg sporenstreks skryte på meg et eller annet som gjør at jeg havner i risikogruppa slik at jeg kan få vaksine og forelske meg igjen. Eller i det minste hæler en one night stand…

  3. #3 by Sonja Dadam on 2 november 2009 - 3:44 pm

    Thea Marie & Piff: Nei, dette er en historie jeg diktet opp i frustrasjon over overskriften til VG-artikkelen jeg linker til. Men jeg kunne like gjerne skrevet

    «Kvinne(32) spillte Fantasi med venner før svineinfluensa

    En 32 år gammel kvinne fra Sandnes spilte Fantasi med to venninner lørdags kveld, to dager før hun tok vaksine mot svineinfluensa. Det er så langt ikke grunn til å tro at mimingen skyldes selve vaksineringen.»

    Det ville vært sant, men det var det liksom litt mindre schwung over.

  4. #4 by Jannicke on 2 november 2009 - 9:10 pm

    Vakkert skrevet, Sonja. Jeg storkoste meg!

  5. #5 by camilla76 on 2 november 2009 - 10:59 pm

    Å, jeg håpet det var sant:) Kombinasjonen av kritikk og kjærlighet hadde vært fantastisk!

  6. #6 by ~SerendipityCat~ on 3 november 2009 - 5:59 pm

    😀

  7. #7 by Sonja Dadam on 4 november 2009 - 12:30 pm

    Jannice: takk skal du ha. Nå har jeg til og med funnet et sitat på latin som passer: Post hoc ergo propter hoc (tror jeg – min latin er noe rusten)

    camilla: Det har sikkert skjedd med noe, bare ikke meg. Typisk.

    SC: 🙂

Legg igjen en kommentar

