Turanga er tilbake

Jeg heiv meg på Nanowrimo i år, med den intensjonen å skrive en roman om Turanga, dere vet, det tidsreisende alteregoet mitt. Og selv om jeg ikke har fortalt alt som er å fortelle, og selv om november er langt fra over, så mistenker jeg at det kommer til å bli med de 5100 og noen ordene jeg har skrevet til nå. Jeg kan skylde på travelhet, og det faktum at musa på hjemmepc-en min fortsatt er død (den våkner riktignok til live et par timer innimellom, til stor begeistring fra meg, men så dør den like plutselig igjen noe senere, og jeg dømt til å trikse og mikse med tastaturet. Det går ikke så bra), men grunnen er vel hovedsakelig at jeg ikke har den selvdisiplinen og tålmodigheten som kreves for å skrive en bok på en måned.

I dag fant jeg meg selv plutselig som Turanga i en diskusjon i et statusfelt på facebook, og jeg innså at jeg savnet henne, så jeg vekket til live bloggen hennes igjen.

Jeg vet ikke helt om det kommer til å funke, nå som folk vet at det er jeg som skriver den. Jeg vet heller ikke hva det vil gjøre med denne bloggen, nå som dere alle vet at jeg kan reise i tid, men jeg håper at det ikke lager alt for store problemer for noen av bloggene.

 

  1. #1 by ~SerendipityCat~ on 17 november 2009 - 8:17 pm

    Så artig at det er du som er Turanga da! Det har jeg virkelig vært nysgjerrig på. 🙂
    Gleder meg til å lese mer der!

  2. #2 by Sonja Dadam on 18 november 2009 - 5:52 pm

    Så koselig Cat. Det er mulig jeg har vært litt for spontan her. Vi får se.

  3. #3 by Thomas Misund on 30 november 2009 - 10:43 am

    Jippi!

Legg igjen en kommentar

