Diplom (premieutdeling D’OH-quiz)

Det ble litt hyrten/styrten da jeg skulle skrive siste posten i D’OH-quizen. Så vi gjør det litt mer skikkelig nå.

*Fanfarer og trommevirvler*

På 3. plass, med 79 poeng: Chicida

*Flere fanfarer og trommevirvler og et slag på gongen*

På 2. plass med 80 poeng: Martin Ø.

*Noe helt sinnsykt med fanfarer og trommevirvler og et slag på gongen og fyrverkeri*

På 1. plass med hele 93 poeng: Bad Horse (dvs Jannicke med hjelp av Lauren)

Disse vil få sin lønn i posten når jeg får ut fingeren.

Resten av deltagerne kan laste ned et diplom, som dere kan printe ut, fylle inn navnet deres på og henge på veggen. Ulempen med denne løsningen er at de som ikke var med i konkurransen kan laste ned diplomet, men av en eller annen grunn ser jeg ikke helt for meg at det kommer til å skje (for å være helt ærlig, kommer jeg til å bli veldig overrasket (og fryktelig glad) om noen som helst laster ned diplomet, fyller det ut og henger det på veggen)

Jeg har ikke signert det med blod. Det hadde seg bare sånn at det var en rød penn som var nærmest da jeg skulle skrive under.

  1. #1 by sandrabanan on 18 november 2009 - 6:41 pm

    Takk! Jeg får ikke muligheten til å printe ut diplomet, ikke ennå hvertfall. Men det er lagt ut på bloggen min.

  2. #2 by Trine on 18 november 2009 - 10:25 pm

    Aaw! Jeg deltok ikke i D’OH-quizen desverre, men sjekket ut diplomet nå uansett bare for moro skyld. Må innrømme at jeg fikk en litt god varm nostalgifølelse av at du hadde tatt med bilde av The Murmurs…

  3. #3 by Prinsesse Lea on 19 november 2009 - 10:46 am

    Har du noen hint om anbefalt kulturell dannelse for oss som var litt for treige til å få ut fingeren denne gangen og i stedet satser på å vinne neste år? 😀

  4. #4 by chicida on 19 november 2009 - 2:32 pm

    Å jeg kjenner jeg ble litt varm innimeg av denne! fanfarer og greier! skulle hengt opp diplomet men bor i østerrike, er altså redd det ikke vil gi meg anerkjennelsen og beundringen den bunnløse tilbedningen jeg håper på.. må oversettes til tysk.

  5. #5 by Sonja Dadam on 20 november 2009 - 10:09 am

    Sandrabanan: Kult, for en god idé!

    Trine: Murmurs var en oppgave jeg bare hev på rett før jeg publiserte en runde, for jeg syntes jeg hadde litt få spørsmål. Jeg er veldig glad for at jeg gjorde det. Jeg liker sangen deres veldig godt.

    Prinsesse Lea: Det går mye i ting jeg liker + litt sånn som jeg tror alle kjenner. Når det gjelder TV: Britisk humor, og amerikansk drama. Populærmusikk fra 60-, 70- og 80-tallet. Og relativt kjente filmer fra de siste 20 årene. Dessuten lurer jeg på om jeg skal ta en runde med dataspill (adventurespill fra 90-tallet) også. Vagt nok?

    Chicida: Oversettes til tysk, sier du? Det burde la seg gjøre.

  6. #6 by Jannicke (Bad Horse) on 20 november 2009 - 5:11 pm

    Flotte saker. Jeg kjenner jeg har litt lyst til å printe ut det diplomet og henge det opp på et framtidig kontor. Ved siden av Universitetsdiplomet mitt, og KG plaketten.

Legg igjen en kommentar

