Fine ting som skjer

1. Musa til hjemmepc-en min virker igjen! Den var vel egentlig aldri ødelagt, jeg hadde bare plugget ting på feil sted. La oss ikke dvele ved det.

2. Jeg har pyntet bloggen til jul. Det er den eneste julepyntinga jeg har tenkt å bedrive i år. Jeg reiser uansett bort 20. desember, og all den tid leiligheten min er fylt med alt mulig annet rot, så ser jeg ikke vitsen med å dra inn mer rot, som vil gi meg dårlig samvittighet for ikke å ha ryddet det bort til langt ut i februar. Jeg vurderer også å droppe å skrive julekort, og bare sende en samling av facebookstatusoppdateringer til venner og kjente i år.

3. Castle. Det går på TVNorge, onsdager 2030. Jeg hadde registrert at Nathan Fillion var med, og at det var et sånt detektivshow. Jeg hadde valgt det bort for andre ting jeg fant mer underholdende, helt til en kompis viste meg følgende forrige uke:

så da satte jeg meg ned og så halvannen sesong av det i løpet av helga, og er nå ajour til kveldens episode på TVN.

4. Iversen har adventskalender! Jeg digger den allerede, og det er blitt antydet at det dukker opp bamsemumsspising i den. Jeg er gleder meg helt ellevilt.

5. Jeg har oppdaget et nytt land. Mer om det senere en gang. Nå skal jeg spise middag.

Weeeheeee.

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

