Motivasjon

Nei, nå må jeg se til å få meg mann og barn her. Om ikke annet fordi jeg begynner å slite med å få det til å se ut som  om jeg lever et interessant liv når jeg skriver julekort. For mens andre kan drive og kle opp ungene sine, ta bilde av dem og skrive på «se hva jeg har laget» (eller mer vanlig «God jul og godt nyttår»), føler jeg meg forpliktet å fortelle at livet mitt ikke er tomt og meningsløst, selv om jeg ikke har laget folk, men istedenfor har sett alle episodene i minst 8 tvserier det siste året.

Så nå blir det ellevill pulings de neste tre månedene, slik at jeg neste år har en liten rosa klump jeg kan sette på en nisselue, fotografere og sende rundt til folk.

Enn så lenge kjører jeg Venn-diagramjulekort.

  1. #1 by RosaVerden on 6 desember 2009 - 7:25 pm

    Jeg LER!! Kjør på :-p

  2. #2 by kruspersille on 7 desember 2009 - 3:05 pm

    Vel…. Så skal du jo ta vare på den rose klumpen din etter at du har har lagets verdens vakreste julekort….. Er det verdt det,tro? 😉

  3. #3 by Sonja Dadam on 7 desember 2009 - 4:39 pm

    KRUSPERSILLE: selvfølgelig er det verdt det. Jeg slipper jo å komme opp med nye julekort ideer i minst 14 år framover!

    RosaVerdeN. Ok, det er mulig jeg skryter på meg litt her, da.

  4. #4 by chicida on 7 desember 2009 - 5:35 pm

    Jeg er spent på hvordan venn-diagram ser ut som julekort? 🙂

  5. #5 by Silje on 7 desember 2009 - 8:44 pm

    Haha! I disse dager bestiller jeg min første bunke julekort med foto av min første rosa klump (men uten nisselue). Vurderer nå påskriften «Se hva jeg har laget» 🙂
    (Eller, «vi», burde jeg vel strengt tatt skrive. Det var jo et slags samarbeidsprosjekt)

  6. #6 by ex-Alter Ego on 8 desember 2009 - 3:42 am

    Venninna mi lånte noen andre sin baby og sendte ut på sine egne julekort (bilde av seg + babyen, med foreldrenes velsignelse) uten forklarende tekst; bare ‘god jul og godt nytt år’… Veldig lurt, mange morsomme telefonsamtaler for henne og familien, og stoff nok til mange nye postkort 😉

  7. #7 by Sonja Dadam on 8 desember 2009 - 10:03 am

    Chicida: Hvis det blir bra, så blir det nok blogget.

    Silje: Gratulerer med å ha laget din første rosa klump! Jeg hører det skal være veldig givende, utover julekortene også.

    ex-Alter Ego: Fantastisk! Bare… helt fantastisk!

  8. #8 by JanG on 13 desember 2009 - 11:12 pm

    Eller kanskje enklere å skaffe seg katt og bruke den som me har gjort 🙂

    P.s Ka skjedde me Arthur????

  9. #9 by Sonja Dadam on 14 desember 2009 - 5:53 pm

    Å, jeg gleder meg sånn til å se de bildene deres. Og Arthurplanen utgikk, da det gikk opp for meg at å sende ut bilde av meg med robotstøvsuger ville føre til flere spørsmål enn ejg gadd svare på.

Legg igjen en kommentar

