Erfaringer gjort i dag

Et tynt, tynt lag med wasabi på brødskiva er likevel for mye wasabi på brødskiva. Gråt meg gjennom frokosten i dag.

Når man kaster alle andre planer for dagen båten, fordi man skal blogge hvordan man lager en sånn «onion blossom thing» som Spike i Buffy er så glad i, så bør man være sikker på at man har den kabelen man trenger for å overføre bilder til pc-en (og ikke ha levert den fra seg til P.I.C i den tro at det var kabelen til videokameraet)
Når man vet man går rundt med en veske som inneholder lommebok, kortholder, speil, lipglosser og lightere, mp3-spiller, Den lange søvnen av Raymond Chandler, metermål, julegaveliste, diverse kvitteringer og lapper med notater, så nytter det ikke å skrive en 4 kvadratcentimeter stor handlelapp, og forvente at man finner den igjen i rotet når man kommer fram til handlestedet.

«Jeg drar en tur på jobben, men først skal jeg bare…» kan ta inntil 4 timer.

,

  1. #1 by Iversen on 13 desember 2009 - 9:14 pm

    Håhå, løkblogging på vei? 😀

  2. #2 by Sonja Dadam on 14 desember 2009 - 5:52 pm

    Jepp. Råteksten er skrevet og bildene tatt. Det er bare å få satt det sammen.

  3. #3 by annetten on 17 desember 2009 - 3:07 pm

    Hva sa De, wasabi?

    Jeg tror wasabi er underkjent som ingrediens. Et år skal jeg teste hvordan den gjør seg i noe av alt julesnopet jeg lager. (Wasabitrøfler? Wasabifudge? Wasabipraliner?)

  4. #4 by Sonja Dadam on 17 desember 2009 - 4:35 pm

    Jeg digger wasabi – jeg bare trenger det i veldig små mengder. og jeg heier på wasabijulesnop (jeg er foreløpig kjedelig og spiser det med laks og jordbær på skiva. Nammi)

Legg igjen en kommentar

