” Lurer på om jeg skal droppe julekort, og bare sende folk en samling av facebookstatusoppdateringer fra det siste året istedenfor.”

Jeg gjør som Vårløk og Kristin (og Plosiv, på en måte) og oppsummerer året mitt i facebookstatuser.

I 2009 har jeg tydeligvis jobbet, spist og sett på tv. Ingen overraskelser der, altså.

  1. #1 by Plosiv on 3 januar 2010 - 5:06 pm

    Hm, det virket som om det var litt mindre jobb en min versjon? Sukk. Hvorfor finner jeg aldri de smarte, arbeidsbesparende metodene før jeg setter i gang med ting?
    Snasen var denna iallfall! Snasen, I tell you!

  2. #2 by Sonja Dadam on 4 januar 2010 - 4:33 pm

    Jeg kjenner den følelsen, Plosiv. Din metode hadde den fordelen at du kunne ta med så mange oppdateringer du bare ville. det fikk ikke jeg (og hekkan som jeg ahr oppdatert status det siste året.)

Legg igjen en kommentar

