Når ingeniører tar jobben med seg hjem

Jeg lette gjennom flickrkontoen min etter en mer årstidsriktig header, og kom over to bilder som jeg tok da jeg og en venninne prøvde å løse et problem hun hadde på jobben. Jeg hadde tenkt å blogge det, men fant aldri noen innfallsvinkel. Jeg synes bildene er så kule at jeg bare poster dem likevel, jeg.

Papplata er en eller annen form for båt, saftflaska er en kran, isoporklossene er greier som skal ombord på båten, og tegnestiftene er braketter. Vi prøver å finne ut hvor brakettene må plasseres for å få greiene ombord på båten i riktig rekkefølge.

Funkranen laster og losser isoporklosser

Ny header må bli en annen dag. Vi tåler å drøye jula litt til her.

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

