Never mind the Bobbysocks

Jeg har lyst til å retrometablogge, men jeg har pokker ikke tid. Så da vier jeg istedenfor en hel bloggpost til en gammelgammel episode av Never mind the buzzcocks, som jeg tilfeldigvis kom over i går, etter at jeg burde ha lagt meg. Never mind the buzzcocks er et slags britisk Beat for Beat, bare at det er kult og morsomt, uten pianoer og alle er skikkelig slemme med hverandre. Den har gått i tusen sesonger, og episoden jeg ramlet over i går er fra 2002, og er i sin helhet viet til Melodi Grand Prix. Jeg vet ikke hvor mye jeg skal si. Norge er nevnt opptil flere ganger og det er jo alltid gøy. Johnny Logan er gjest og flasher armer. Det blir litt pinlig når Jan Teigen dukker opp; det virker ikke helt som om han skjønner line up-konseptet, men ellers er det veldig fornøyelig. Kos dere:

(jeg er forresten grisefornøyd med overskriften min her)

  1. #1 by chicida on 17 februar 2010 - 1:05 pm

    hahaha, Jan Teigen ser ut som en liten unge som står å fniser inne i et skap under gjemmeleken! Gøy med gamle episoder, visste ikke det har blitt sendt så lenge.

    og gratulerer med svært vellykket overskrift 😀

  2. #2 by Sonja Dadam on 18 februar 2010 - 6:02 pm

    chicida: mulig jeg ødelegger overskriften med å være så veldig fornøyd med den selv, men det får så være. Og tusen sesonger er muligens en smule overdrevet, men det er jaffal mange nok til at man kan bruke en hel helg på youtube uten å måtte se samme episode to ganger (og likevel ender jeg stadig opp med å se den med John Barrowman)

Legg igjen en kommentar

