Telefon fra bizarroland

Telefonen min ringer, et nummer jeg ikke kjenner, en fasttelefon som begynner på 35:

Jeg: Hei, det er Sonja

Hun: Bare på besøk!

Jeg: Hallo?

Hun: Jeg vant på vinlotteri.

*klikk*

WTF?

  1. #1 by plosiv on 26 februar 2010 - 11:48 pm

    Hm. Prøvde hun å gni inn at du ikke vinner vinlotterier? Kanskje hun hadde drukket vinflaska på null komma svisj?
    Snodig.

  2. #2 by Marte on 27 februar 2010 - 4:34 pm

    Hei. Jeg ville bare si at jeg liker bloggen din. Leser jevnt, men har aldri lagt igjen noen kommentar. Tenkte det var på tide 🙂 Ha en fin lørdagskveld! – Marte –

  3. #3 by Sonja Dadam on 6 mars 2010 - 6:24 pm

    Plosiv: Ja, veldig mystisk dette her. Jeg ville mistenkt lommeoppringing, hvis det ikke kom fra en fasttelefon.

    Marte: Tusen takk, det var hyggelig å høre(lese) og velkommen som kommentator.

Legg igjen en kommentar

