Dubai – uoffisiell reisedagbok – del 2

Jeg er fortsatt i Dubai med Iversen, Madammen hans og deres venn som iallefall ikke heter «Martin». Her følger mer ekstramateriale til den offisielle reisedagboka:

Dag 3:

På kjøpesenteret ser jeg en burka som har “Pretty in Black” skrevet bakpå seg med strass. Jeg skjønner det er mye med Islam jeg ikke vet om.

Dag 4:

Porta-a-pottiesene på matfestivalen er utleid av WTF-rentals. Første gangen jeg er på do har jeg ikke med meg fotoapparat, og andre gangen er det ikke skilter på innsiden av toalettet, og jeg tør ikke ta bilder av doen på utsider der folk kan se meg. Men det er helt sant, altså.

Dag 5:

Har sett en mann som personifiserer barnetv-programmet Drømmehagen. Vi kaller ham bare snurretransen.

Dag 6:

Iversen har kjøpt seg ny koffert som har 4 hjul og han og “Martin” koffertcurler seg gjennom Dubai Mall. Folk stopper opp for å se og det hviskes fortsatt i gangene om guttene fra Norge, som gjorde sånne kule kofferttriks.

,

  1. #1 by Iversen on 21 mars 2010 - 9:04 pm

    «Oh, look at those guys! They curl that suitcase like they have never done anything else in their lives, they must be from Norwegia!»

    Bare ett av mange sitater der, altså.

  2. #2 by Dilli on 21 mars 2010 - 9:59 pm

    Hehe! Må ha vært noen heftige kofferttriks..
    Er bare bittelitt misunnelig på reisemålet altså..vil også se»prettyinblack-burkaer»!

  3. #3 by Sonja Dadam on 22 mars 2010 - 7:57 am

    Iversen: Det stemmer på en prikk. Jeg mener også at jeg hørte «Is that the norvegian suitcasecurling team?»

    Dilli: Dubai anbefales absolutt som feriemål. Norwegian har veldig billige billetter hit (fra Oslo iallefall), det er varmt og godt, og mye å gjøre på.

Legg igjen en kommentar

