Pent brukt Spike-plakat gis bort

Pent brukt Spike-plakat gis bort til person i Sandnes/Stavangerområdet (evt mot dekning av porto og sånn papprull som man trenger for å sende plakater). Den har 2-3 rifter, en god del brettemerker langs kanten og overraskende mye tape og bluetack på baksiden, som jeg ikke tør rive løs av frykt for å ødelegge den mer, men jeg er nesten helt sikker på at det ikke er noen synlige kyssemerker på den.

Gis bort fordi jeg egentlig aldri har likt den. Det er ikke et spesielt bra bilde av James Marsters (litt for glatt) og det står «I’m a bad, rude man» på den, og jeg ble aldri helt overbevist om at plakatmakerne skjønte Spike var ironisk eller sarkastisk eller noe da han sa det.

Bill. mrk «Har tatt ned Spikeplakaten over senga mi, og har hengt opp et landskapsmaleri istedenfor. Åhherregudjegerblittvoksen»

, ,

  1. #1 by beamer on 4 april 2010 - 3:21 pm

    Landskapsmaleri? Elg i solnedgang?

  2. #2 by Dilli on 5 april 2010 - 8:47 pm

    Hehe.. Jeg måtte google for å finne ut hvem Spike var.. Men da koblet jeg. Nei takk.. ;o)

    Hun jeg bodde med i studenttiden hadde også diverse barbrystede mannfolk over sengen, jeg hadde Munch og Klimt… *åherregudjegvarliksomtidligvoksen*

  3. #3 by Sonja Dadam on 7 april 2010 - 1:49 pm

    beamer: bare solnedgang, ingen elg. Det er malt av noen jeg kjenner, og er litt sånn halvkitchy (ikke med vilje), men jeg synes likevel det er fint.

    Dilli: Jeg har fortsatt The Simpsonsversjonen av Dalis klokkebilde, da. Jeg er ikke helt sikker på hvilken vei det tipper meg.

  4. #4 by Anne on 10 april 2010 - 7:50 pm

    Hei, i studietiden hadde vi James Bond i papp-helfigur i stua!!!
    James var en kjernekar og stilte opp på alle vorspiel og fester. En gang (som jeg skulle tisse på natta)holdt jeg på å hive en grønn plante på han – trodde det var en innbruddstyv…

    Da det var utdrikningslag for den ene fra kollektivet hadde vi en haug pappfigurer plassert i skogen og et paintballgevær!!!

    Ingen helfigurer i papplenger altså, blitt voksen ja:)

  5. #5 by Sonja Dadam on 12 april 2010 - 4:03 pm

    Anne: He, he, Supert. Vi har en James Bond-pappfigur på jobben, jeg lånte ham med meg hjem ei helg; https://ordentlig.wordpress.com/2008/10/25/pierce-brosnan-er-pa-kj%c3%b8kkenet-mitt/ og jeg vet akkurat hvor mye han kan skremme en når man har glemt at han er der. Og *kremt* senest forrige uke prøvde jeg å bestille meg en David Tennant-pappfigur, men slo det fra meg igjen fordi det kostet £70 bare i porto.

  6. #6 by beamer on 14 april 2010 - 5:00 pm

    Spooky…. Nå gikk jeg inn her for å skrive en kommentar om at jeg drømte om Spike-plakaten din i natt (faktisk en hel vegg av slike plakater) og at det i drømmen viste seg å ikke være bilde av Rhys Ifans fra Notting Hill som jeg hadde sett for meg, men en David Tennant-Spike jeg aldri hadde hørt om før…

    Og så ser jeg jammen her at du har vært innom og skrevet en Tennant-kommentar på Spike-posten din. Uæh.

  7. #7 by Sonja Dadam on 15 april 2010 - 10:27 am

    beamer: Hihi, sånt liker jeg så godt! Selv at sansynligheten for at jeg plutselig begynner å blande Tennant inn i ting som opprinnelig er utennantrelaterte, er ganske stor. Jeg drømte om Harald Eia i natt. Jeg skulle lese opp to dikt i teater forestillingen hans(!) og rett før showet startet, oppdaget jeg at jeg hadde mistet diktene, slik at Harald og jeg måtte sitte og krampeskrive nye dikt sammen. Det var veldig koselig. Og det er Spike fra Buffy.

  8. #8 by beamer on 15 april 2010 - 2:03 pm

    Haha, fine drømmer på deg også 🙂 Googlet etter ulike Spike-varianter i går og da så jeg bla Buffy-fyren (aldri sett Buffy), men var bare så sikker på at det måtte være Notting Hill-Spike du hadde plakat av. Da tok jeg feil, gitt 😉

  9. #9 by beamer on 15 april 2010 - 3:47 pm

    Jah, den hjernen min er selektiv på hva den tar inn innimellom… nå ser jeg jo at du skrev også i selve posten at det var James Marsters-Spike du hadde plakat av…

  10. #10 by Sonja Dadam on 16 april 2010 - 10:01 am

    Jeg hadde også glemt at jeg hadde spesifisert det i posten (skjønt, spesifisert og spesifisert, man må være litt kjent i Buffyverset, for å ta den på første øyenkast)

Legg igjen en kommentar

