Min hemmelige beundrer suger!

Da jeg kom hjem fra jobben i dag gikk jeg og hentet posten, som jeg ofte gjør når jeg kommer hjem fra jobb. I postkassen lå et brev fra forsikringselskapet, et Teknisk Ukeblad, og en liten grønn lapp. Jeg ble glad. For selv om jeg realistisk sett gikk ut i fra at det bare var en papirbit som var blitt revet løs et sted, og forvillet seg ned i postkassen, så husket jeg at P.I.C en gang, (for sikkert ti år siden) fant en lapp i sin postkasse. På den stod det «Det er deg!» eller noe tilsvarende mystisk og romantisk. Jeg er virkelig på et sted nå, hvor det hadde gjort seg med en beskjed i fra en hemmelig beundrer. Full av tilgjort forventning plukket jeg opp lappen og snudde den. Den var ikke blank! Det var skrevet noe på den! Dette «noe» var følgende: «Clean your car!»

Ingen hemmelig beundrer altså. Men en person som føler seg så støtt av Hitlermobilens personlige hygiene, at han (eller hun) så det nødvendig å gi beskjed. Og for all del. Bilen min er skitten. Jeg har tenkt på å vaske den få den vasket en stund nå (men nå merker jeg at jeg blir seriøst trassig, og har ikke lyst til å vaske den lenger i det hele tatt). Men det er ikke sånn at man ikke ser hvilken farge det er på den, eller at jeg ikke kan se ut rutene. Den er litt rotete inni også, men jeg tok en opprydning for ikke så lenge siden, så nå er det bare tre plastikkposer i baksetet og noen tomflasker og CD-covre i forsetet.Det kan da umulig plage noen? Med mindre… oh! kanskje min hemmelige beundrer på et eller annet vis har klart å smugle en mystisk/romantisk lapp inn i bilen min, og vil at jeg skal finne den, før den forsvinner helt i rotet?

  1. #1 by Miss Piggy on 27 april 2010 - 9:31 am

    Tror jeg ville sørget for å vaske/rydde bilen pronto!!! Man vet jo aldri 😉

  2. #2 by galithralia on 27 april 2010 - 10:01 am

    haha uff eg lo høyt er her satt 😀 morsomt innlegg! nei romantiske lapper er det svært få som får, men når jeg tenker meg så fikk jeg en romantisk lapp en gang i 10ende klasse av en eg likte som og likte meg 😀 utenom det er de fleste lapper kjipe 😛

  3. #3 by Iversen on 27 april 2010 - 2:56 pm

    Dette er jo som hentet fra passiveagressivenotes. 😀 Jeg syns du skal søle til bilen litt ekstra og skrive «hva nå, måddåfåkkå?!» med fingeren i søla. Husk bilder.

  4. #4 by Sonja Dadam on 28 april 2010 - 10:24 am

    Miss Piggy! Lenge siden jeg har sett deg her. Koselig å ha deg i kommentarfeltet igjen.

    Galithralia: Den fineste lappen jeg har fått var i 8. klasse da jeg spurte han jeg var forelsket i hva han ønsket seg til bursdagen sin, og han skrev en lapp tilbake med «ditt vennskap» på. Kanskje det motsatte av romantisk, men veldig fint likevel.

    Iversen: Jeg gikk virkelig ut til bilen i går, fast bestemt på å skrive «no I will not!» med finger i støvet (den var litt skitten på nederste 3. del, men jeg har sjekket med nøytrale kollegaer, som alle mente at den ikke var SÅ skitten), men i løpet av dagen i går ble bilen min nedbæsja av fugler. Jeg mener skikkelig nedbæsja – problemer med å se ut gjennom vinduene-nedbæsja, så jeg ble fint nødt for å vaske den. Det er mer irriterende enn jeg er villig til å innrømme!

  5. #5 by galithralia on 28 april 2010 - 11:34 am

    Det var jo ganske søtt 😀 et fint minne det 😉 Uff så du ble nødt til å vakse den likevel ja hehe, NESTE gang bilen er skitten kan du skrive en beskjed tilbake 😉

  6. #6 by beamer on 28 april 2010 - 5:19 pm

    Nesten godt å lese at det finnes andre med sære naboer… Her skulle kjæresten på plantasjen for sameiet for noen år siden, og fikk beskjed fra en nabo om at kanskje han skulle få med meg så vi kunne kjøpe blomster til balkongkassene våre også når han først tok turen… Dermed blir det ikke blomster i balkongkasser på oss så lenge vi bor i dette bygget.

  7. #7 by Sonja Dadam on 29 april 2010 - 12:57 pm

    galithralia: Jeg tror det kan bli litt merkelig. Men hvis det kommer flere lapper så er jeg ganske sikker på at jeg ikke kommer til å gjøre det som står på dem.

    beamer: Veldig godt å lese at det er andre som reagerer med trass også (selv om jeg jo måtte gi meg)

  8. #8 by galithralia on 29 april 2010 - 1:10 pm

    det er fint flere liker å irritere naboene sine 😉

  9. #9 by Miss Piggy on 1 mai 2010 - 10:47 am

    Takk for varm velkomst! Jeg er ikke så aktiv for tiden på bloggingen, dessverre… 😦 Men jeg har da vært innom og kikket hos deg med ujevne mellomrom 😉

Legg igjen en kommentar

