Mulig jeg har vært singel for lenge, man gjør sånt fortsatt ikke sant?

Glem ensomhet. Det kjipeste med ikke å ha kjæreste er at det er ingen å vise den rare utveksten man plutselig har fått på kroppen til.

  1. #1 by beamer on 8 juli 2010 - 10:47 pm

    Kjæreste eller ikke – slikt tar man da vel uansett mobilbilde av og sender til (en etterhvert herda) venninne/kompis, gjør man ikke?

  2. #2 by Maria on 9 juli 2010 - 6:07 am

    Det der, det er sanne visdomsord! 😀

  3. #3 by Sonja Dadam on 10 juli 2010 - 5:54 pm

    Det viste seg å være en forvokst kvise. Jeg er på bedringens vei nå.

  4. #4 by EliseT on 11 juli 2010 - 1:54 pm

    haha! jeg skriver det opp bak øret (for der er det jo j#¤%lig lett å se ting å komme på de når det trengs)

  5. #5 by Virrvarr on 14 juli 2010 - 7:48 pm

    Så bra det var en kvise!

    Jeg har funnet ut at de fleste typer skumle ting – som kreft og svulst og stikk og føflekk gone bad – kan googles. Så vet man hva man ikke vil at det skal se ut som.

  6. #6 by Sonja Dadam on 15 juli 2010 - 11:47 am

    EliseT: Jepp, det kan være lurt å huske.

    Virrvarr: Den virket aldri skummel, bare uvanlig og diger. Googleing av symptomer er litt farlig, da, for jeg blir fort sånn «åh, det minner om det jeg har» og så tror jeg at jeg har skabb eller brokk eller tuberkulose eller noe.

Legg igjen en kommentar

