Mens vi venter på superheltreklamen

Jeg har vært i Oslo i helga og laget Superheltreklamefilm sammen med en drøss med bloggere og bloggeres venner (linker kommer i den faktiske Superheltreklameposten), og driver nå og klipper sammen mesterverket. I den forbindelse kom jeg over en samling med tabbeklipp fra fjorårets innspilling Berømte første ord, med Esquil og Iversen, og tenkte at dette må jo verden få se. Derfor; versågod!

  1. #1 by Iversen on 2 august 2010 - 11:36 pm

    Mye som sluttproduktet BFO er det vel mye her som ikke blir heeelt like artig for… noen andre enn oss som var med. 😀 Men hey, jeg koste meg.

    • #2 by Sonja Dadam on 3 august 2010 - 7:18 am

      Ja, jeg nekter å innse akkurat det der, og velger heller å tro at det er resten av verden som er litt enkel som ikke forstår kunsten vår.

  2. #3 by venuoo on 3 august 2010 - 1:55 pm

    Jeg venter i spenning 😀 Hadde ikke fått med meg forrige års heller, så ekstra treat for meg.

    Gag reel (flirehjul?), er jo også alltid velkomment.

    • #4 by Sonja Dadam on 4 august 2010 - 1:47 pm

      Flirehjul! Beste ordet jeg har hørt hele uka. Men da har du kanskje ikke sett 2008-filmen heller? Den finner du her:

      • #5 by venuoo on 4 august 2010 - 8:20 pm

        Nei! Den hadde jeg ikke sett. Så flinke dere er. Mye arbeid å filme alt fra ulike vinkler og alt det der. Men jeg tror ikke jeg skjønte den helt da, flaut nok.

  3. #6 by Dilli on 5 august 2010 - 8:33 am

    Great zombie jesus! Haha!Fantastisk! Bra med ninjaen som sniker seg forbi på kjøkkenet! Whatever…2008 var best!
    ( Likte 2009 også da, men slutten var litt bad…)

  4. #7 by venuoo on 5 august 2010 - 4:48 pm

    Jeg likte vel 2009 best. Likte dialogen og universet fra den. Kult at dere lager ass!

  5. #8 by Sonja Dadam on 5 august 2010 - 6:45 pm

    Venuoo: Vi hadde med oss Jannicke på Swashbuckled, fra The Cortex Feed, http://cortexfeed.blogspot.com/, hun studerer film og har peiling på kameravinkler og slikt. Berømte første ord er basert på denne novellen: http://rolerbloggen.blogspot.com/2007/08/rldag-bermte-frste-ord-r.html, og jeg ser jo at vi ikke helt har klart å yte den rettferdighet, men som Iversen sier; vi hadde det gøy mens vi prøvde.

    Dilli: Jeg vet jeg har lest noe et sted hvor Esquil forklarer slutten, men klarte ikke å finne det igjen nå. Det er ligger litt mer enn bare «haha ånsing!» bak.

  6. #9 by venuoo on 6 august 2010 - 5:00 pm

    Det var bra novelle ja. Elsker ordspillene! Syns dere klarte filmatiseringen bra, det var jo dialogen som var det viktigste uansett. Merket egentlig at jeg satt og så for meg ansiktene fra filmen da jeg leste novella. Og ikke minst hørte Gauders replikker på trøndersk, hehe.

    Har sett Jannicke sin blogg, jeg begynte å følge den etter zombie-vloggen. Det er så bra når dere, som er så flinke til å like gode historier, også lager dem, for da må det jo bare bli bra. Fortsett gjerne å tipse meg om ting dere lager.

    • #10 by Sonja Dadam on 6 august 2010 - 6:53 pm

      Vær du sikker. Alt jeg er med på å lage vil bli behørig reklamert for i bloggen, på facebook, twitter og i lunchen på jobben. Hvis du bare har sånn noenlunde peilig på hvem jeg er, så vil du høre om det på ett eller annet tidspunkt.

  7. #11 by sandrabanan on 13 august 2010 - 6:51 pm

    The cake is a lie! Jeg elsker Swashbuckled. Min favoritt av det dere har laget.

    • #12 by Sonja Dadam on 15 august 2010 - 8:46 pm

      Takk. Jeg er også veldig glad i Swashbuckled, og jeg tror den helga vi lagde den er en av de gøyeste helgene jeg har hatt i hele mitt liv.

Legg igjen en kommentar

