Stavanger Aftenblad benytter seg av Bislett Superheltutleie. Gjør du?

Den prestisjetunge og helt ekte avisa Stavanger Aftenblad, har i sin siste reklamekampanje benyttet seg av Bislett Superheltutleie, noe som helt klart kan sees på bildet som for tiden er klistret opp på busstopp og muligens også andre steder her i distriktet. (Ikke busstoppene der jeg bor tydeligvis, jeg gikk til og med gjennom undergangen og sjekket busstoppet på andre siden av veien. De reklamerer bare for sjokolade og en optiker. Så jeg måtte stjele tilbake avisa som jeg tidligere på dagen hadde kastet i søppelbøtta på gårdsplassen i håp om at det var en annonse i den. Man kan argumentere at jeg er en lat blogger, som ikke bryr seg mye med bevismaterialer til vanlig, men man kan ikke si at jeg ikke raider en søppelkasse eller to om jeg virkelig finner det nødvendig)

Og som reklamen sier «Faktiske superhelter kan avvike noe fra modellene vist i reklamen» (men arbeidsantrekket er kliss likt!)

SAsuper

BSU

  1. #1 by Iversen on 16 september 2010 - 7:27 am

    Som daglig leder i nevnte firma har jeg kontaktet regnskapsavdelinga, og vi kan ikke se å ha mottatt betaling for dette her?

  2. #2 by Sonja Dadam on 17 september 2010 - 7:25 am

    Vi har en regnskapsavdeling? Yay!

Legg igjen en kommentar

