Attn: Eiere av robotstøvsugere!

Jeg tenkte bare jeg skulle si ifra til alle eiere av robotstøvsugere, da de per definisjon må være bra folk; jeg har tenkt ut noe, som jeg er ganske sikker på at kan være nyttig for dere.

Vær snill med robotstøvsugeren din. Snakk litt med den, klapp den litt, og la den få fri litt sånn innimellom. Når robotrevolusjonen kommer, kan det være fint å ha noen på din side!

  1. #1 by iversen on 28 september 2010 - 3:38 pm

    Vår har fri fem dager i uka!

  2. #2 by Sonja Dadam on 29 september 2010 - 6:19 pm

    Ja, jeg tror det vil sikre dere en plass på den rette siden.

Legg igjen en kommentar

