One night only…

Rynket panne: CHECK*

Skrådde øyenbryn: CHECK

Store øyne: CHECK

Overdrevet mimikk: CHECK

Lett framoverlent overkropp: CHECK

Pumping med skuldera: CHECK

Knyttete hender: CHECK

Bestemt gange: CHECK

Jeg føler jeg bare er sekunder fra å kunne sette opp et Glee-mimeshow på diverse samfunnshus rundt omkring i landet. Enn så lenge øver jeg til Emolista mi hjemme i stua.

(gårsdagens Glee var forresten så trist at jeg måtte gi TV-en en klem da jeg var ferdig med å se episoden) ((det hender jeg dikter opp ting her på bloggen for å gjøre meg mer lesverdig. Jeg planlegger feks ikke virkelig en bygdehusturnè med Gleemiming. Men det med TV-klemmingen er helt sant. Jeg holdt på å rive ned hele greia))

*ja, det er tullete, man skal vel skrive en hake og si «check», men tastaturet mitt har ingen hakeknapp.

  1. #1 by Thomas Misund on 7 oktober 2010 - 2:26 am

    Du kan få disse av meg:
    ☐☑✓✔

    ^^

  2. #2 by Marianne on 7 oktober 2010 - 8:30 pm

    Jeg kjenner jeg hadde blitt en skummel groupie og fulgt etter deg, landet rundt hvis du hadde satt opp en bygdeturne med Gleemiming. Do it! Jeg kan lage sånn rosa slush-gush som alle kan få drikke,og fylle på med litt heimert fra innerlomma.

  3. #3 by Maria on 8 oktober 2010 - 6:43 pm

    Jeg blir helt klart med på den turnéen! Fritt for å IKKE være Rachel!

  4. #4 by Sonja Dadam on 9 oktober 2010 - 11:51 am

    Thomas: Mine helt egne chackhaker! Tusen takk!

    Marianne: En groupie! Så supert, nå fikk jeg enda mer lyst til å gjennomføre prosjektet.

    Maria: Det er helt greit, jeg kan være Rachel, hun er jo den som det er desidert mest parodierbart med. Mye moro!

  5. #5 by Marita on 10 oktober 2010 - 12:31 am

    Skulle bare si at du har fått en ny leser,oppdaget bloggen din i natt og må lese mer,så snart de ikke forventer at jeg skal jobbe på jobben (tsk tsk).

  6. #6 by Sonja Dadam on 10 oktober 2010 - 4:47 pm

    Marita: Så veldig gøy, velkommen hit. Bli med på quizzen, da!

Legg igjen en kommentar

