D’OH-quiz: Introrunde. Fasit og resultater

Jeg er sur og har mistet identiteten min, så det blir bare en full fart fasit og oppdatert resultatliste denne uka. Sorry.

1. I feel pretty (20) – West side story
2. Mr Cellophane (7,5) – Chicago
3. I know him so well (14) – Chess
4. Up there (6) – South Park-filmen
5. The lonely goatherd (15) – Sound of Music
6. I can hear the bells (10) – Hairspray
7. What do you do with a BA in english (11) – Avenue Q
8. Going through the motions (8) – musikalepisoden av Buffy
9. Top hat, white tie and tails (8)- Top Hat
10. Do you hear the people sing  (12) – Les Miserable

Antall poeng som ble skåret på hvert spørsmål i parentes.

Resultatlista er som følger:

Iversen: 52 poeng

Martin: 47,5 poeng

P.I.C: 46 poeng

Beamer: 37 poeng

Kristin og Sigurd: 31 poeng

Prinsesse Lea: 30 poeng

Marianne: 26 poeng

Sandra Banan: 24 poeng

Maria: 21 poeng

Venuoo: 18 poeng

Chicida: 18 poeng

HanneLK: 17 poeng

Slike jenter: 14 poeng

Jeg setter veldig pris på, og blir litt rørt av, hvor mye arbeid folk har lagt ned i konkurransen denne uka, og jeg har dårlig samvittighet for å ikke gjengjelde gesten (men altså, totalt sett bruker jeg også mye tid på konkurransen, så jeg håper dere tilgir meg dette ene anfallet av latskap. Og surskap. Det blir bedre neste uke. Forhåpentligvis) Skryt av hverandre i kommentarfeltet!

Jeg har oppdatert fasitspillelista i Spotify, da.

,

  1. #1 by beamer on 29 oktober 2010 - 7:23 pm

    Aiai, det kan faktisk være surevibber fra meg da jeg sendte inn oppgaven som har smitta deg… Men hos meg gikk det fort over, så håper det gjør det hos deg også. Du skal i alle fall ha masse skryt som gidder å lage oppgaver til oss!

    (har hatt litt dårlig samvittithet for at jeg var så grinete at jeg klikka 1 stjerne da jeg skrev svaret mitt i går, så jeg veier opp med 5 nå).

  2. #2 by Sonja Dadam on 30 oktober 2010 - 12:54 pm

    Beamer: Jeg kan forsikre deg om at jeg var sur av ikke-bloggrelaterte grunner, og jeg måtte fnise litt av din tilståelse av 1-stjernedømmingen, så alt i alt gjør kommentarene dine meg blidere.

  3. #3 by Prinsesse Lea on 30 oktober 2010 - 1:05 pm

    Jøss, trodde Kristin ville gruse meg på denne runden, men den gang ei — da kan målet mitt fortsatt være å gruse Kristin&Sigurd i sammendraget 😀

    Så at noen nevnte Tanz der Vampire i svarene sine; denne musikalen ble vi introdusert for av de tyske sofasurferne våre og den virker ganske kul ass: http://en.wikipedia.org/wiki/Dance_of_the_Vampires

  4. #4 by Thomas Misund on 31 oktober 2010 - 8:08 am

    Dette hører kanskje hjemme i forrige kommentarfelt, men det er jo stengt:

    «Jeg veit at det ikke er begynnelsen av noen av de sangene du har spilt, men det er fra musikalepisoden av Buffy! På ordentlig!»

  5. #5 by Sonja Dadam on 31 oktober 2010 - 9:07 pm

    Prinsesse Lea: Jeg fikk veldig lyst til å se den Vampyr-musikalen. Jeg får vibber til den saken som han fra How I met your mother jobber med i Forgetting Sarah Marshall (tror jeg filmen heter. Jeg vet, jeg er ekstremt lat her nå, jeg har internettet her og kunne ha googlet ting og virket som om jeg hadde mye mer peiling. Jeg skylder på at det er søndags kveld)

    Thomas: Ja, det er bare å beklage det der. Jeg har Going through the motions som en egen sang på pcen min, og var ikke klar over at den lå i kombinasjon med overtyren på cd-en/spotify. Men jeg tror ikke det er noen som har mistet poeng på grunn av dette. Jeg føler det er noe jeg ikke skjønner helt med den kommentaren din igjen. Har jeg oversett noe?

Legg igjen en kommentar

