Dette er ikke feriebilder fra akvariet i Sydney

Dette er kunst. Det er en installasjon jeg har valgt å kalle «Prøver å ta bilde av et nebbdyr», og det illustrerer kunstnerens ønske om å fange noe nytt og spennende, før hun til slutt gir opp, og går tilbake til det trege, trauste som hun kjenner og som svømmer langsomt.

Klikk på bildene for å studere kunstverket nærmere (og for å få se glimt av nebbdyrhale og -rygg)

  1. #1 by Soletraveller on 15 desember 2010 - 10:20 pm

    Hahaha…det der kjente jeg igjen!
    Er det virkelig mulig å ta bilde av et nebbdyr?
    De er animerte – mildt sagt 😀

  2. #2 by Sonja Dadam on 17 desember 2010 - 3:56 am

    Jeg klarte det tdeligvis ikke, men jeg mener å ha sett bilder av nebbdyr før, så noen må jo ha klart det på ett eller annet tidspunkt (med mindre… var nebbdyrene på de bildene jeg så utstoppet. Det er i tilfelle juks!)

Legg igjen en kommentar

