Mer uoffisiell reisedagbok fra Sydney

Flere ting jeg har sett:

Steve Irwin med familie som bronsestatuetter

På toalettet på toget: “Dette er en alarmknapp. Den må bare trykkes på ved et nødstilfelle. Dersom alarmen utløses når det ikke er et nødstilfelle, vil det pålegges en bot på $20” ($20 er ca 120 kroner)

Jule-t-skjorter. Ikke så snodig i seg selv, men det slo meg at jeg aldri har sett det før. Det finnes også humorjule-t-skjorter (“I’m the kinda naughty Santa likes”)

Julenissen i full mundur, i en corvette kabriolet energisk ringende i bjella si.

En cafè som heter Calorie Schmalorie. Den viser seg å bare servere helsemat. Jeg tror ikke de har skjønt greia med å sette Schm- foran et ord.

Rommet vedsiden av mitt har hatt “Do not disturb”-skilt på døra så lenge jeg har vært her. Jeg mistenker at det er noe sånn CIA overvåkningsgreier.

  1. #1 by beamer on 22 desember 2010 - 2:41 pm

    Oh, var bronsestatuetten til salgs? Ha håper jeg premien til bloggQuizen din neste år er i boks alt?

  2. #2 by beamer on 22 desember 2010 - 2:42 pm

    _Da_ håper jeg. Ikke «Ha».

  3. #3 by Sonja Dadam on 26 desember 2010 - 1:07 pm

    Ja, den var faktisk det. Eller de, det var flere forskjellige. Jeg kjøpte ikke, da, og kan for mitt liv ikke forklare hvorfor nå.

  4. #4 by martehelenelundlangsholt on 14 januar 2011 - 7:44 am

    Hehe, morsomt innlegg:)

  5. #5 by Sonja Dadam on 14 januar 2011 - 3:38 pm

    Takk skal du ha, Marte (jeg tar meg den frihet å forkorte) og velkommen hit til bloggen!

Legg igjen en kommentar

