EDB-prinsessen

Klokken slår tolv
og hun vet hun må logge av nettet
Hennes hvite hest
er igjen bare en mus(!)

Hun må sove, sove,
-hvilemodus-
og vente på en ny epost
før hun kan logge på igjen

Syv små filmsnutter
som vedlegg
og et ulve-virus
forkledd som bestemor-lydfil

Hun har skjerm så stor som en tinntallerken
rosenrød musematte
og et tastatur sort som ibenholt
med bokstaver hvite som elfenben

Klarer du å gjette navnet mitt ut fra nicket
så er jeg din.

(jeg har jukset fryktelig her)

,

  1. #1 by Yoshimi on 19 februar 2011 - 11:39 pm

    Morsom sak – får meg til å lure på du kanskje har spilt «The Path» eller noe sånt nylig. (En spill-variant av Lille Rødhette)

  2. #2 by Sonja Dadam on 21 februar 2011 - 4:35 pm

    Yoshimi: Jeg har hørt om spillet,men ikke prøvd det. Jeg har familie i Tyskland, da og er oppfostret på Grimeventyr, og er veldig glad i dem. Så kanskje ejg burde prøvd det der spillet.

Legg igjen en kommentar

