SS Battle

Når synkronsykling er en etablert sport, så vil det vokse fram en avart. Den skal hete ss battle, og det skal være to og to lag som sykler mot hverandre, bokstavelig talt, det ene laget «angriper», og lager en formasjon, og det andre laget «forsvarer» og må komme opp med en matchende/bedre formasjon. Litt sånn street dance-aktig (eller sånn som jeg ser for meg at det er. Jeg vet vel ingenting om street dance). De store pengene vil fortsatt være i synkronsyklingsløpene, men det er battleutøverne som er de kule, som drar damene og røyker hasj i pausen (ikke det at jeg sier narkotika er kult. Det ville jeg aldri gjort!)

All kred for denne posten går til Nerdekollegaen, for å ha videreutviklet idretten. Jeg vurderer å lurer ham til å ha en egen spalte her på bloggen. Eller i det minste en egen tag. Ellers anbefaler jeg alle å gå inn på kommentarfeltet til den opprinnelige synkronsyklingsposten, hvor Engsmella kommer med sine innspill.

Jeg er dukkemesteren som bare trekker i tråden, og alle andre gjør arbeidet mitt for meg, uten at de merker det.

,

  1. #1 by chicida on 27 februar 2011 - 8:26 pm

    Kanskje det er fordi jeg bor i den tyskspråklige delen av kontinentet, men jeg får litt ugne assosiasjoner til navnet på denne sporten:
    http://no.wikipedia.org/wiki/Schutzstaffel

    ellers tror jeg Sykronsyklingsbattle har potensial til å bli noe stort

  2. #2 by Sonja Dadam on 3 mars 2011 - 9:22 am

    SS er initialene mine, så jeg er bittert klar over hva ellers de står for. Dette er min måte på å prøve å gjøre SS til noe positivt igjen.

Legg igjen en kommentar

