Definisjonsspørsmål

Vi diskuterer kjæledyr og hvordan de er bra for helsa i lunchen. Det blir snakket om at det i Japan finnes steder hvor man kan betale seg inn og så klappe hunder, for ensomme folk som ikke har lov til å ha kjæledyr i leiligheten sin.

Kollega 1: Ja, og jeg har hørt om en arbeidsplass hvor de i lunchen går ut i en park og tar på hverandre.
Kollega 2: Hva da? Du mener dogging?

(OK, da så er det jeg som er «Kollega 2» jeg har aldri før vært så fornøyd med og samtidig skammet  over en kommentar ytt i plenum.)

  1. #1 by c'est la vie! on 17 mars 2011 - 1:43 pm

    psst http://ohlalacestlavie.wordpress.com/2011/03/14/i-love-your-blog/

    Dersom du ikke liker sånne kåringer, overser du bare overlegent ;D

  2. #2 by Dilli on 17 mars 2011 - 9:38 pm

    Hihi! Festlig kommentar…

  3. #3 by Sonja Dadam on 18 mars 2011 - 11:16 pm

    c’est la vie: Ikke overlegen, bare veldig treig av meg. Posten ligger fortsatt markert som «ulest» i rss-leseren min, og jeg skal kommentere og takke, og hvis historien har lært oss noe, antageligvis lage min svarpost om 6-9 måneder.

    Dilli: Takk, jeg er grisefornøyd selv også

  4. #4 by c'est la vie! on 20 mars 2011 - 4:29 pm

    Aha, venter i spenning… Og forresten, veldig god kommentar, det glemte jeg å kommentere sist 😀

  5. #5 by Maria on 23 mars 2011 - 11:09 am

    Hahhahaha! Du Sonja, du Sonja. Fortsett sånn, så vi får noe morsomt å lese 😀

  6. #6 by Sonja Dadam on 23 mars 2011 - 3:23 pm

    Tusen takk, c’est la vie og Maria!

Legg igjen en kommentar

