Helsefrik

Jeg prøver å være sunn. Et av tiltakene mine er frokostsmoothie. 150 gram frossen frukt, 1/2 banan, litt lettyoghurt og en liten klunk med eplejuice, kjørt i magic bulleten og hellt i den fine nye drikkeflaska og drukket på vei til jobb. Jeg er ikke så glad i den yoghurtensmaken, så jeg byttet den ut med melk. Så droppet jeg juicen. Så gikk jeg tom for frukt. Jeg hadde litt vaniljeis- sånn lettis, praktisk talt samme  næringsinnholdet som en yoghurt, det hjalp på teksturen, men ga ikke så mye smak. Jeg hadde i litt kakao. Bare sånn for å gjøre det litt mer spennende. Jeg vet ikke helt hvordan det skjedde, men nå består det nye helseregimet mitt av sjokolademilkshake til frokost.

Som de sier på Internettet: Dieting – you’re doing it wrong.

  1. #1 by Iversen on 24 august 2011 - 10:29 pm

    Jøss, dette er livsstilsråd på sitt aller beste!

  2. #2 by Hilde on 25 august 2011 - 10:50 am

    Hehehe! 🙂

  3. #3 by Sonja Dadam on 25 august 2011 - 5:24 pm

    Iversen: Takk, jeg føler at hvis jeg noensinne satte igang med den slankebloggen min, så ville jeg bli verdensberømt.

    Hilde: 🙂

  4. #4 by Maria on 26 august 2011 - 3:39 am

    Ahh, den beryktede sjokolademilkshake-dietten – brought to you by Sonja Dadam!

    Får man pengene tilbake om det ikke funker? 😉

  5. #5 by Sonja Dadam on 26 august 2011 - 10:01 am

    Maria: Cambridgekuren kan bare gå og ta seg en bolle. Tipset er gratis, så man får tilbake det man har gitt for det.

  6. #6 by EliseT on 26 august 2011 - 8:28 pm

    pass tenna – ellers er jo dette gulle godt

  7. #7 by Sonja Dadam on 31 august 2011 - 12:57 pm

    Elise: Er frukt tannfarlig nå? Alt man skal passe på!

Legg igjen en kommentar

